عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

پیام مهندس احمد خرم به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران



بسم الله الرحمن الرحیم


حماسه دوازده فروردین سالروز تجلی عدالت خواهی و اراده و حضور مقتدر مردم در تعیین سرنوشت کشور برای انتخاب استقلال آزادی جمهوری اسلامی، را به مردم شریف ایران و جامعه مهندسان عزیز تبریک و تهنیت عرض مینمایم.


نهال انقلاب ثمره ی اتحاد، همبستگی و آزادی خواهی مردم غیور ایران و خون پاک شهیدان گرانقدر و ایثار و رشادت های آزاد مردان و شیر زنانی است که در زندان های مخوف و تبعیدگاه ها ایستادگی کردند و به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ریشه های استبداد و ستم را برچیدند.


در راستای تحقق اهداف و شعارهای انقلاب از مسئولین انتظار می رود بیش از گذشته در جهت پاسخ به مطالبات و رضایتمندی و حل معضلات معیشتی توده های مردم با تدبیر و جدیت بیشتر ، دست فرصت طلبان و سوداگران اقتصادی را از بیت المال (حق الناس) قطع نمایند و اخلاق و عدالت خواهی و تواضع که سیره مولای متقیان حضرت امام علی (ع) بوده است را سر لوحه خویش قرار دهیم و با تلاش و همدلی و همفکری نیروهای صادق و شجاع و ساده زیست در میدان عمل از افول اخلاقی و سو استفاده جلوگیری گردد.


سرافرازی و رشد و پیشرفت میهن عزیزمان در گرو اتحاد و همدلی، ایمان و  پشتکار، دلسوزی و مسئولیت پذیری و روحیه مردم داری، برابری و برادری همه آحاد جامعه به ویژه مسئولین است.

همه ما وظیفه داریم برای استقلال و آبادانی و اعتلای سرزمین پهناور و پرگوهرمان، همواره با انگیزه و پر قدرت و سخاوتمندانه تلاش کنیم تا شاهد دستیابی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و رضایتمندی خداوند متعال و مردم عزیز کشورمان باشیم.


ضمن قدردانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان عزیز و همه آنان که جان و مال و آبروی خود را برای سربلندی ایران فدا کردند ، از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی همه شما عزیزان را مسالت دارم.


احمد خرم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور