عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

نیروهای اورژانس ۱۱۵ در روز ۱۳ فروردین در طبیعت مستقر نمی شوند

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ در روز ۱۳ فروردین به‌جهت عدم صدور ابلاغ ماموریتی از سوی مسئولان در طبیعت مستقر نمی شوند.

دکتر رضا وفایی‌نژاد در گفتگو با وب دا، خاطر نشان کرد: همه‌ساله یکی از ماموریت‌های نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵، هلال احمر و آتشنشانی در روز طبیعت استقرار در بوستان‌ها و مکان‌هایی است که مردم جهت طبیعت‌گردی انتخاب می‌کنند، اما امسال به جهت شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم صدور ابلاغ ماموریتی از سوی مسئولان نیروهای امدادی در این مکان‌ها مستقر نمی‌شوند.

وی افزود: امسال با توجه به وضعیت بحرانی کرونایی به‌وجود آمده در سطح کشور امکان حضور مردم در طبیعت در روز ۱۳ فروردین وجود ندارد و این اطمینان را داریم که مردم به این موضوع توجه می‌کنند تا مشکلی برای خودشان و نیروهای درمانی درگیر کرونایی‌ها به‌وجود نیاید.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از خطاهای بزرگی که به طور معمول در وضعیت تعطیلی روز طبیعت رخ می‌دهد تجمع افراد در مکان‌های بسته بوده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که از تجمع در خانه‌ها، خانه‌باغ‌ها و باغ‌های شخصی به‌شدت خودداری کنند و به یک محفل کوچک در جمع خانواده خود با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی اکتفا کنند.

{jcomments on}