عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازدید رییس قرارگاه کنترل و پیشگیری از کرونا از مرکز خدمات جامع سلامت سیدی

رییس قرارگاه کنترل و پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در مرکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت سیدی، روند ارائه خدمات در سطوح  مختلف به بیماران سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کووید-۱۹ را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش وب دا، دکتر سید محمد حسین بحرینی به همراه دکتر بدیعی معاون درمان و دکتر قلیان معاون بهداشت ضمن عرض خدا قوت به پرسنل و کادرهای پزشکی و پرستاری فعال در این مرکز، در جریان تجهیرات وروند ارائه  خدمات درخصوص بیماریابی ویروس کووید -۱۹ قرار گرفت .

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این بازدید در گفتگو با وب دا اظهار کرد: با بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت سیدی ، ۲۵ هزار نفر ازجمعیت منطقه زیر پوشش قرار گرفته اند ؛ودر پی شیوع  ویروس کووید – ۱۹ با هدف خدمات رسانی بیشتربا رویکرد  شناسایی بیماران ، پیشگیری از شیوع بیماری و ارجاع بیماران مشکوک به سطح دو به یکی ازمرکز جامع سلامت  ۱۶ ساعته  تبدیل شده است.

دکتر مهدی قلیان خاطر نشان کرد: این مرکز از ساعت ۷.۳۰ الی ۲۲ به شهروندان خدمات رسانی دارد  و بیماران شناسایی شده مشکوک به ویروس کووید-۱۹ ویزیت و در صورت نیاز از سطح یک به  کلینیک درمانی سیدی که در مجاورت این مرکز قرار دارد ارجاع می شوند.

گفتنی است: در حال  حاضر ۱۹ مرکز جامع سلامت  ۱۶ ساعته در نقاط  مختلف شهر  مشهد خدمات رسانی  می  کنند.

{jcomments on}