عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

ثبت ۳ مورد جدید مبتلا به کرونا در فسا/افزایش مبتلایان به ۵۵ نفر/فوت دومین بیمار مبتلا به کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از افزایش تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا به ۵۵ نفر و فوت یکی از بیماران مبتلا در روزگذشته علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بیمارستان خبر داد.
به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی با بیان اینکه رده سنی مبتلایان از ۲ و نیم ساله تا ۹۳ ساله و پراکندگی جمعیتی مبتلایان در کل شهرستان و بخش ها می باشد، هشدار داد: جدی نگرفتن توصیه ها و هشدارهای بهداشتی  و رفت و آمدها و دید و بازدیدهای نوروز از علت های ابتلای همشهریان به این ویروس منحوس می باشد.
وی ضمن طلب رحمت و مغفرت برای این مرحوم و صبر برای بازماندگان از خداوند متعال اضافه کرد: آموزش های لازم به خانواده و اطرافیان بیمار فوتی داده شده است .
معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: دفن فوت شدگان بر اثر کرونا و موارد مشکوکی که هنوز نتیجه آزمایش آنها از تهران اعلام نشده باشد، طبق پروتکل وزارت بهداشت انجام می شود و هیچگونه مورد آلودگی برای منطقه و محیط ندارد و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.
دکتر کریمی مهمترین راه قطع زنجیره انتقال کرونا را ماندن در خانه دانست و تاکید کرد: از همشهریان عزیز می خواهیم هشدارها را جدی بگیرند و  احوالپرسی های خانوادگی را تلفنی انجام دهند و تا حد امکان و برای کارهای غیرضرور از منزل خارج نشوند.