عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به پرداخت کارانه اسفند ماه ۹۷ واجدین شرایط

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستور پرداخت کارانه اسفند ۹۷  پزشکان و پرسنل واجد شرایط این دانشگاه را صادر کرد.

به گزارش وب دا، دکتر محمد حسین بحرینی در نامه ای به معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه اختلافات میان دانشگاه و سازمان های بیمه گر در پرداخت حقوق و حقوق دانشگاه، ارتباطی به حقوق پزشکان و پرسنل ندارد تاکید نموده است: معاونین مربوطه بدون توجه به این نکته که درآمدهای اسفند ۹۷ از طر یق بیمه پرداخت نشده است نسبت به پرداخت کارانه این ماه به واجدین شرایط اقدام نمایند.

وی تصریح نموده است: این اقدام کمترین تکلیف در ارج نهادن به زحمات، ایثارگری ها و تلاش های قابل تحسین کادر پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه در مقطع حساس کنونی است.

گفتنی است: با دستور رییس وقت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اواخر سال ۹۷، بیمارستان های دانشگاه موظف و ملزم شدند به رغم عبور از سقف تعیین شده از سوی بیمه سلامت، خدمات درمانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) را تداوم بخشند. متاسفانه با تمام تلاش های قابل تقدیری که از طرف مدیریت وقت دانشگاه به عمل آمد، بیمه سلامت نسبت به پرداخت حق و حقوق دانشگاه اقدام نکرد اما بنا بر تاکید دکتر بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد آنچه اهمیت دارد این است که اختلافات میان دانشگاه و بیمه ارتباطی به حقوق پزشکان و پرسنل ندارد و دانشگاه شرعا و قانونا ملزم به پرداخت کارانه واجدین شرایط از هر محل ممکن و طبق ضوابط تعیین شده می باشد.

{jcomments on}