عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تولید روزانه بیش از سه هزار شیلد توسط دانشجویان و کارکنان جهادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: به همت دانشجویان و کارکنان جهادی این دانشگاه روزانه بیش از ۳ هزار شیلد تولید و به مراکز درمانی خط مقدم مبارزه با کووید-۱۹ ارسال می شود.

دکتر محمد اسماعیل زاده در حاشیه بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی از فعالیت های جهادی دانشجویان کانون اردوهای جهادی و بخش ستادی در دانشکده پزشکی در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: در دانشکده پزشکی روزانه ۶۰ الی ۷۰ نفر از کارکنان و دانشجویان به تولید شیلد برای استفاده در مراکز درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار این اقدامات با همکاری دانشجویان دانشکده فنی شهید منتظری، روزانه یک هزار پاپوش جهت کادر درمان آماده و تحویل داده می شود که به تازگی این امر در محل دانشکده پزشکی صورت می پذیرد .

دکتر اسماعیل زاده همچنین خاطر نشان کرد: یکی دیگر از بخش های مهمی که دانشجویان جهادی به آن پرداخته اند فرایند استریلیزاسیون ماسکهایی است که در سطح شهر و بیشتر در واحدهای زیر مجموعه کمیته امداد امام(ره) تهیه و تولید می شوند و روزانه ۲۵۰۰۰ ماسک تولیدی در این محل ضدعفونی و استریل می شوند.

وی به فعالیت های بخش ستادی دانشکده اشاره و بیان کرد: بسته های بهداشتی شامل ماسک ، گان و شیلد توسط کارکنان بسته بندی و جهت استفاده کادر درمان بخش های بیماران کرونایی به واحدهای درمانی ارسال و توزیع می شود.

{jcomments on}