عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

ناظر وزارتی کلان منطقه ۷ در پیامی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تقدیر کرد

وبدا؛ در پی ارسال گزارش شماره ۵ با موَضوع بررسی اپیدمیولوژیک کووید۱۹ در استان چهارمحال و بختیاری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر آسایی مشاور بهداشتی وزیر و ناظر وزارتی کلان منطقه ۷ در پیامی از ریاست دانشگاه تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ در متن این پیام خطاب به دکتر مجید شیرانی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آمده است، باید به دلیل ارائه یکی از کامل‌ترین گزارشات بررسی اپیدمیولوژیک کووید۱۹ به شما و تیم مجربتان تبریک بگوییم.
در ادامه نیز دکتر آسایی آورده است، به راستی گزارش اپیدمیولوژیک کووید۱۹ که شما و تیم شایسته‌تان ارائه نمودید باید الگویی باشد برای دیگران.
وی، همچنین از اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای سومین روز متمادی در غربالگری کووید۱۹ در صدر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار می‌گیرد، نیز کمال تشکر و قدرانی را داشته است.
ناظر وزارتی کلان منطقه ۷ همچنین، از زحمات معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان و همچنین رئیس مرکز تحقیقات مدل سازی در سلامت دانشگاه و اعضای هیات علمی مرکز برای تهیه گزارش بررسی اپیدمیولوژیک کووید-۱۹ در استان چهارمحال و بختیاری با همکاری اعضای کمیته اپیدمیولوژی، دانشجویان و کارشناسان ارشد اپیدمیولوژی، مدیر گروه بیماریها، کارشناسان ارشد مدیریت خدمات بهداشتی، همه همکاران در سطوح محیطی تا مدیران ارشد دانشگاه تشکر ویژه داشته و از حمایت کنندگان این گزارش از جمله رئیس دانشکده بهداشت، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه، معاون درمان دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و سایر همکاران که مشارکت فعال داشتند تقدیر نموده است.
دکتر آسایی، در پایان از زحمات بی‌شائبه ناظر کمیته اپیدمیولوژی کووید ۱۹ در دانشگاه ، رئیس کارگروه اطلاع رسانی پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ ومدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بحث اطلاع رسانی و آموزش مباحث پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تقدیر نموده است.
شایان ذکر است دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزیر و رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹ در فیدبکی گزارش مذکور را عالی و تشکر نمودند.