عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

پیام نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت


به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ، دکتر جواد گرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۱۳۹۹ را به استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت تبریک گفت .

متن پیام دکتر گرامی به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی ازین باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

فرارسیدن سال ۱۳۹۹ شمسی و عید نوروز را به اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، اعم از اعضای محترم هیات علمی، کارکنان صدیق و خدوم، دانشجویان عزیز و معلمان زحمتکش و دانش آموزان گرامی مجموعه سما واحد مرودشت تبریک و شادباش می‏ گویم .

فصل بهار، دگرگونی و تجدید زندگی طبیعت، نشانه‌ای از تجلی اراده و عظمت پروردگار متعال است و نوروز فرصت مغتنمی است تا دلهایمان را همانند این طراوت و تازگی طبیعت، به عطوفت و مهربانی آراسته و از غبارها بزداییم و چه زیباست که در آغاز سال جدید همواره از خداوند متعال بخواهیم ما را به سمت احسن الحال هدایت کند .

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به ‌عنوان یک مجموعه تاثیرگذار همواره در این شهرستان نقش آفرینی کرده است و این را مرهون زحمات همه عزیزانی می دانیم در این مجموعه تلاش کرده اند .

در سال جدید ان شاءالله سعی خواهیم کرد با حرکت به سمت ایده های جدید فرهنگی و توجه ویژه به مسائل فرهنگی و تقویت نسل جدید و جوانان انقلابی، استفاده از تمام ظرفیت های موجود با تغییر رویکرد در نظام درآمدی و تولید ثروت، با سوق دادن و تبدیل مجتمع بزرگ امام رضا(ع) به مرکز کارآفرینی، نوآوری و ایجاد شرکت های دانش بنیان و درآمد زایی با صرفه جویی در هزینه ها، تلاش مضاعف در جهت افزایش جذب دانشجو با گسترش و راه اندازی رشته های گروه علوم پزشکی و احیای رشته های فاقد دانشجو، توجه به مسائل پژوهشی و راه‌اندازی سراهای نوآوری و مراکز رشد علم و فناوری، اصلاح ساختار اداری و توجه به مطالبات کارمندان و ایجاد شور و هیجان و بالندگی در میان کارمندان و اعضای هیات علمی، شاهد تحولات و دستاورد های ارزشمندی در این واحد دانشگاهی باشیم و قطعا دسترسی به این مهم، با همت مجدانه استادان، پژوهشگران و کارکنان امکان پذیر خواهد بود .

امید است در سال جدید با یاری خداوند تبارک و تعالی، زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و با همت، تلاش و ایثار شما اساتید و کارمندان عزیز بتوانیم شرایط توسعه، رشد و بالندگی این دانشگاه را به بهترین نحو ممکن فراهم آوریم .

از خداوند منان ایامی سرشار از سلامتی، عزت و سعادت را برای کلیه دانشگاهیان و فرهیختگان، اعم از استادان ارجمند، کارکنان محترم وخانواده های معزز آنان و دانشجویان عزیز آرزومندم و سالی مملو از افتخار و توفیقات درخشان را برای میهن اسلامی مسالت می‌نمایم .

دکترجوادگرامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت