عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫پیام نوروزی رئیس دانشگاه صنعتی قم

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین
دانشجویان، اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان محترم دانشگاه صنعتی قم
صمیمانه ترین سلام ها و درودهارا نثار شما و ملت عزیز ایران می کنم.
سنت مبارک نوروز در کشور ما آغاز نو شدن ها، آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است.
همراه شدن نوروز و شکوفایی طبیعت و مقارنت آن با ماه های پر برکت رجب و شعبان که نویدبخش ایام شکوفایی معنوی است را به فال نیک می گیرم.
سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی همراه بود. خداوند منان را سپاسگزارم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت، سخت کوشی، همدلی، یکپارچگی، هم افزایی و صمیمیت ، حتی با وجود مشکلاتی که ماه گذشته به خاطر تعطیلی های اجباری ناشی از مصیبت کرونا به وجود آمد، با تلاش مضاعف وهمت همه مدیران، اساتید و کارکنان خود توانستیم گام های بلندی در خدمت رسانی به ملت عزیزمان برداریم.
بر خود لازم می دانم از تمامی زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات این حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه دانشگاه را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.
اینجانب سال یک هزار و سیصد و نود و نه شمسی و آغاز بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمام دانشجویان، اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان محترم دانشگاه تبریک و تهنیت عرض نموده ،امیدوارم در سال نو که مقام عظمای ولایت آن را مزین به نام "سال جهش تولید" نمودند، به کمک شما عزیزان و به حول و قوه الهی، بتوانیم باردیگر با سرعت و جدیت بیشتر رسالت خود رابه نحو احسن انجام دهیم.
با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر گذاشته و فروتنانه از او طلب می‌کنیم که:"یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال"
من الله التوفیق
دکترجلال رضایی نور