عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

پیام تشکر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان


وبدا; رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی از زحمات یک ساله پزشکان و پرستاران، کادر درمان و اداری دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه‌های مختلف بهداشتی و درمانی، مدیران ارشد و میانی استانی و شهرستانی، تیم‌های واکنش سریع عملیاتی و نظارتی و مجموعه عواملی که در سال ۹۸ به پیشبرد اهداف بخش بهداشت و درمان در استان چهارمحال و بختیاری کمک کردند تقدیر و مراتب تشکر خود را اعلام کرد.
به گزارش وبدا; دکتر مجید شیرانی افزود: پانزدهم اسفندماه سال ۹۷ بود که بسیج سلامت نوروزی راه‌اندازی شد و کلیه نیروهای تلاشگر اورژانس، بیمارستانی ،بازرسان بهداشت سلامت محیط کارو... به صورت آماده‌باش درآمدند تا در خدمت مردم شریف استان و همچنین مسافران و گردشگران دیگر نقاط کشور که مهمان این استان بودند باشند.
وی ادامه داد: متاسفانه بهار سال ۹۸ شرایطی کاملا غیرطبیعی داشت، از همان ابتدا بارش نزولات الهی کار همه بخش‌های خدماتی به‌ویژه سیستم بهداشت و درمان را دوچندان کرد و خوشبختانه در همین ایام بود که شاهد عملکرد مطلوب جهادگران در قالب تیم‌های واکنش سریع در سیل بودیم.
دکتر شیرانی عنوان کرد: لازم است از پیش‌قراولان پویش ملی کنترل فشار خون در چهارمحال و بختیاری یاد کنیم که با زحمات شبانه‌روزی خود در زمره پیشگامان این طرح قرار گرفتند و باعث شدند نام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در کشور خوش بدرخشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: هم‌اکنون که سراسر ایران و همچنین کشورهای جهان گرفتار همه‌گیری کرونا شده‌اند باز هم این پزشکان، پرستاران، نیروهای اورژانس ۱۱۵،بهورزان و...، کادر درمانی و اداری، بسیجیان جامعه پزشکی ،مدیران استانی و شهرستانی و تیم‌های واکنش سریع عملیاتی و نظارتی در چهارمحال و بختیاری هستند که دوشادوش و بعضا جلوتر از سایر عوامل و مجموعه‌های درگیر در بحث کروناویروس از سلامتی و حتی جان خود گذشته‌اند و عاشقانه و ایثارگرانه کمر به خدمت به مردم و شکست کرونا بسته‌اند.
وی تاکید کرد: بر خود واجب می‌دانم تا از زحمات همه افرادی که در برهه‌های مختلف و فراز و نشیب‌های گوناگون که در سال ۹۸ با آن مواجه بودیم از بهترین دقایق خود گذشتند و در سخت‌ترین شرایط ممکن اولویت خود را دغدغه مردم دانستند و در همه عرصه‌ها تنها برای رضای خالق و خلق گام برداشتند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
دکتر شیرانی گفت: امید است مجموعه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری در پناه خداوند متعال و در سایه توجهات امام زمان (عج) همواره سلامت بوده و در راستای ارتقا سلامت مردم ایران همواره تلاشگر باشند.