عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرارسیدن سال نو و مبعث حضرت محمد (ص)

وبدا; رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن فصل بهار و آغاز سال نو هجری شمسی و مبعث حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) را به مجموعه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.
به گزارش وبدا; دکتر مجید شیرانی افزود: فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است، آینده‌ای که به برکت مبعث پیامبر خوبی‌ها حضرت محمدمصطفی (ص) همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
وی ادامه داد: سال ۹۸ با همه فراز و نشیب‌های سخت و آسان خود رو به اتمام است، این روزها درد بیماری کرونا بر جان مردم ایران نشسته و نوروز باستانی ۹۹ را تحت الشعاع قرار داده است اما همان‌گونه که روزهای شادی می‌گذرد روزهای غم نیز تمام خواهد شد، تنها باید صبور بوده و با همه توان خود برای ریشه‌کنی این بیماری منحوس تلاش کنیم.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: در سال جدید به معانی واقعی کلمه دعای "حول حالنا" را در ابتدا برای مردم ایران و در ادامه برای مجموعه خدوم، ایثارگر و پرتلاش بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری از خداوند متعال مسئلت دارم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای همه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان آرزومندم.