عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر زالی: اصحاب رسانه از طلایه داران مقابله با ویروس کرونا هستند



فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در مقابله با ویروس کرونا، گفت: مردم باید بدانند در این روزهای سخت اصحاب رسانه علی رغم خستگی های مستمر از طلایه داران مقابله با کرونا هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی امروز چهارشنبه، با تاکید بر نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی به مردم در مورد کرونا، اظهار کرد: از خبرنگاران برای فعالیت فشرده در هفته های اخیر برای پوشش اخبار ستاد مقابلع با کرونا کمال قدردانی را دارم.
وی افزود: یکی از گروه هایی که ای روزها کمتر از آنان نام برده شد و مظلومانه و با مروت در ثبت و ضبط و مستند سازی و تنویر افکار عمومی تلاش کردند، اصحاب رسانه اند.
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به تلاش تمامی رسانه ها اعم از صدا و سیما، فضای مجازی و تمامی رسانه های جمعی، گفت: باید در واپسین ساعات سال قدرشناس زحمات این عزیزان باشیم، زیرا کمک شایان توجهی کردند و تلاش های بسیار ارزنده ای داشتند.
دکتر زالی ادامه داد: طبق نظر سنجی که در تهران انجام شد، ۸۰ درصد مردم اطلاعات خود را درباره ویروس کرونا از رسانه های رسمی به ویژه صدا و سیما دریافت کرده اند.
وی افزود: عزیزان ما در رسانه ها شب و روز نمی شناسند و آثار خستگی بر سیمای آنان نیز متظاهر است و این تلاش آنان بسیار قابل تقدیر است.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: ۷۷۰۳م.ر