عمومی | دانشگاه کردستان

دیدار رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه کردستان با خانواده مرحوم محمد ظاهری

رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه کردستان امروز با خانواده مرحوم محمد ظاهری از نیروهای حفاظت فیزیکی دانشگاه کردستان با خانواده آن مرحوم دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، صبح امروز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه ۹۸ و در آخرین روز کاری سال خانواده مرحوم محمد ظاهری از نیروهای حفاظت فیزیکی در دانشگاه حضور یافتند. رئیس و هئیت رئیسه دانشگاه ضمن برشمردن صفات نیک مرحوم ظاهری و یادآوردی خاطرات زیبایی که آن مرحوم با حسن خلق خود در ذهن همه همکاران دانشگاهی ایجاد کرده بود خانواده گرامی ایشان را به صبر و پیروی از رفتار اخلاقی و پر از متانت و گشاده رویی مرحوم ظاهری توصیه نمودند.

رئیس دانشگاه ضمن یادآوری خاطرات شخصی خود با مرحوم ظاهری مراتب تاثر و تاسف خود را از جای خالی ایشان در میان دانشگاهیان دانشگاه کردستان ابراز نمود. دکتر صادقی خاطر نشان کرد: کلیه کارکنان دانشگاه کردستان از درگذشت مرحوم ظاهری متاثر شدند و از اینکه شرایط حاضر دانشگاه بخاطر شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری مجلس ترحیم در شان ایشان شد به شدت ابراز تاسف نمود.
هر کدام از اعضای هئیت رئیسه، مدیر حراست و مدیر امور ایثارگران دانشگاه نیز ضمن قرائت فاتحه از سجایای اخلاقی مرحوم ظاهری موارد زیادی بازگو نمودند. در پایان به بازماندگان مرحوم ظاهری از طرف دانشگاه، حراست و اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان هدیه ای تقدیم آنان گردید. انتهای پیام/