عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دستان نیک است که مهربانی را معنا می بخشد / ۵۰ متر پارچه جهت تهیه لباس محافظ برای کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸


تعدادی از خیرین ارزشمند شهرستان با پیوستن به پویش "ماسک مهربانی" در کنار تهیه ۱۰۰۰ ماسک، ۵۰ متر پارچه نیز جهت تهیه لباس محافظ ضد آب برای کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم اهداء نمودند.

پارچه تهیه شده برای لباس محافظ پرستاران بخش کرونا، قابلیت شستشو و ضد عفونی دارد و از آن می توان استفاه مجدد کرد.

با اهداء این پارچه ۲۰ دست لباس در اختیار این مدافعان سلامت قرار داده می شود.

گفتنی است از سوی این خیرین بزرگوار  ۱۰۰۰ عدد ماسک تهیه و به صورت رایگان در اختیار بیمارستان‌های جهرم و نیازمندان قرار داده شد.


تهیه پارچه برای این ماسک های مهربانی با همکاری جمعی از  بازاریان و صنف پارچه‌فروشان جهرم صورت گرفته و کمک های نقدی آن توسط تعدای از خیرین ارزشمند شهرستان بوده است.

شایان ذکر است استریل و ضدعفونی‌سازی ماسک‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم انجام شده است.

کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم آموزش های استاندارد جهت دوخت این ماسک ها به گروه خیاطانی که به این پویش پیوستند داده اند. بیشتر خیاطان از بانوان بودند و برای پیشگیری از انتقال کرونا در منازل خود مشغول به این کار شدند.

قابل ذکر است آقایان وحید پور رستم، محمد داوود پرکامی، وحیدیان و خانم لیلا جهرمی ( خیاط و طراح تولید کننده ماسک) از خیران ارزشمند این کار نیک بوده اند و تیم اخبار کانال جهرم به عنوان رسانه حامی نقش بسزایی در فراهم سازی این ماسک ها و لباس ها داشته اند.

گفتنی است  مدیریت این پویش مهربانی از سوی آقای مجتبی پرکامی بوده است.