عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم جناب سرهنگ غلامرضا توکل - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸


جناب آقای دکتر محمد رحمانیان ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی جهرم:*
بهداشت و سلامت در واقع کلید درهاى آینده به روى فعالیتهاى اقتصادى و پیشرفتهاى اجتماعى یک ملت است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتى مى باشد و جامعه اى که سالم و تندرست باشد مى تواند از منافع خود دفاع و حقوق لازمه خود را کسب کند.

مجموعه خدوم دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم در پی حمله بیولوژیکی که به طور قطع برآمده از آزمایشگاه های رژیم منحوس اشغالی اسرائیل و آمریکای جنایتکار است در خط مقدم مقابله با آن قرار گرفته اید برخود ببالید که بار دیگر با جان فشانی های خود ، تلاش های شبانه روزی و دور ماندن از خانواده و آسایش و سلامت خود ، برای سلامت مردم شهرمان مایه گذاشتید و به حق از سلامت خوب دفاع نمودید .

شما مدافعان سلامت همشهریان عزیزمان ، توانستید همانند ایثارگران مدافع حرم و وطن که امنیت را برا ی میهنمان به ارمغان آوردند سلامت و تندرستی را به کشور هدیه دهید.

امنیت و سلامتی که ، رکن پایداری جوامع است. از همین روست مقام معظم رهبری دام ظله که همیشه تحسینگر تلاش های شهدای والامقام به عنوان نماد حافظ امنیت کشور بود امروز از زحمات پرستاران و پزشکانی تقدیرنموده و فرمودند: شما عزیزان نگاهبانان سلامت ایرانیان هستید.

در آستانه سال نو مراتب قدردانی و تشکر خود را از پرسنل آزمایشگاهی، درمانی و خدماتی و همه رزمندگان عرصه سلامت شهرستان جهرم  و تمامی فرشتگان سفیدپوشی که در سمت پزشک، پرستار، کارشناس آزمایشگاه، بهیار و دیگر کارکنان حوزه خدمات سلامت، که دلسوزانه و جسورانه برای سلامت همشهریان عزیز  جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند اعلام می‌نمایم . همچنین صحت و سلامت برای شما عزیزان و شفای عاجل همه بیماران را از خداوند منّان خواهانم؛ چنانکه فرموده است (اذا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ) و هنگامی که بیمار شوم او مرا شفا می‌دهد. قطعاً تلاشهای همه ارکان سلامت مورد توجه حضرت ولی عصر (عج)میباشد .

همچنین یادآور می شوم  پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم کما فی السابق که در طرح ها و برنامه های مختلف همراه و همیار دانشگاه علوم پزشکی بوده است هم اکنون آماده خدمت‌رسانی و کمک معنوی به هم‌وطنان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند، شبکه نورانی مساجد، گردانها و پایگاههای مقاومت بسیج و حلقات صالحین شهرستان  نیز آماده کمک به مراکز درمانی، تولید و توزیع اقلام بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت جهادی و شبانه روزی در کنار شما و در بین مردم شهرستان هستند.