انتشار مقالات دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری
مقالات دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد ۲۹ مقاله شامل ۴۶۰ صفحه ارائه شده است.
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری به صورت زیر می باشد:
۱. طراحی و استقرار سیستم مدیریت هوشمند جلسات
۲. بررسی کاربرد اصول تفکر ناب در بهبود عملیات خدمات شهرداری منطقه هشت ۸ تهران
۳. شناسایی و اولویت بندی خدمات موثر بر میزان رضایت مشتریان با مطالعه موردی در راه آهن اصفهان
۴. بررسى تائیر بازاریابی ویروسی بر قصد استفاده از خدمات و نمایانگرى برند (مطالعه موردى مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
۵. بررسی تاثیر سیاست گذاری سیستم های اطلاعاتی و جهت گیری سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات بر توسعه بستر الکترونیک و چابکی سازمانی با میانجیگری بازاریابی درونی (مورد مطالعه: شرکت کاله مازندران)
۶. بررسی نقش تجربه بازاریابی آنلاین و آفلاین بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ)
۷. تاثیر ارتباطات برند بیمه بر وفاداری برند بیمه با توجه به متغیر میانجی تجربه برند بیمه ( موردمطالعه: بیمه ایران )
۸. نقش رهبری تحول گراو ویژگی های اعضای تیم درعملکرد سازمان ها
۹. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر روی ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر شرکت
۱۰. اولویت بندی انرژی های تجدیدپذیر با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره
۱۱. بررسی روند نقدینگی در اقتصاد ایران طی سال های ( ۱۳۹۶ - ۱۳۷۷ )
۱۲. تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم بر تولیدات داخلی
۱۳. بررسی صلاحیت دیوان محاسبات کشور در مورد رسیدگی به بودجه شهرداری ها و سازمان تامین اجتماعی
۱۴. رابطه بین افشای اطلاعات زیست محیطی و اجتماعی شرکتها و ارزش شرکت با نقش قدرت مدیرعامل
۱۵. نقش میانجیگری کیفیت حسابرسی بر رابطه بین دوره تصدی حسابرس، حق الزحمه غیرعادی، اندازه موسسه حسابرسی و تخصص حسابرس در صنعت با اظهار نظر درباره عدم تداوم فعالیت
۱۶. بررسی رابطه بین ضعف کنترل داخلی و کارایی عملیاتی
۱۷. تاثیر جریان ارزش منابع بر کارایی شرکت با در نظر گرفتن حسابداری مدیریت زیست محیطی
۱۸. مروری بر مبانی نظری بازده سهام: مفهوم و رابطه آن با نوسانات نرخ ارز
۱۹. مدیریت سود واقعی و شرایط قرارداد وام
۲۰. بیش اعتمادی مدیران و جریان های نقدی عملیاتی غیرعادی
۲۱. تاثیر چسبندگی هزینه بر ریسک شرکت
۲۲. نقش حسابداری در روانشناسی مالی رفتاری سرمایه گذاران
۲۳. بررسی تاثیر محافظه کاری حسابداری و مکانیزم حاکمیت شرکتی بر اجتناب مالیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۴. بررسی رابطه بین مدیریت ریسک پروژه، فعالیت های تامین مالی خارجی و مدیریت سود واقعی
۲۵. بررسی عملکرد برنامه ریزی شده دارایی بر جابجایی عملیات واحد تجاری در نحوه افشای صورت های مالی
۲۶. ایجاد منافع اقتصادی دارایی بر عملکرد مشخص شده واحد تجاری
۲۷. بررسی ایجاد افشای صورت های مالی میان دوره ای بر عملکرد مالی حساب های دولتی در رکود فعالیت های موسسات
۲۸. بررسی ارزیابی سرمایه گذاری های جاری شرکت بر خالص ارزش فروش و بهای تمام شده موجودی
۲۹. تاثیر منابع اقتصادی بر مسئولیت اجتماعی شرکت با تاکید بر نقش محدودیت مالی و روابط سیاسی