عمومی | دانشگاه فرهنگیان

مسابقه طراحی پوستر کرونا را شکست می دهیم ویژه دانشجو معلمان و معلمان

دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در راستای مقابله فرهنگی با ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت مطلوب دانشجومعلمان و معلمان مسابقه طراحی پوستر با موضوع ما کرونا را شکست می دهیم را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ باتوجه به شرایط اخیر کشور، دست و پنجه‌نرم کردن جهان با ویروسی به نام کرونا و همچنین تعطیلات به وجود آمده ناشی از این شرایط و البته آغاز سال جدید شمسی، دانشگاه فرهنگیان اصفهان درجهت استفاده از ظرفیت معلمان و دانشجو معلمان سراسر کشور اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر نموده است .

این مسابقه که در بهبوحه ویروس کرونا برنامه ریزی شده موضوعات خود را: درخانه بمانیم، ما کرونا را شکست می‌دهیم، پرستار و پزشک در خط مقدم، رعایت بهداشت فردی و ایثار در مقابله با کرونا قرار داده تا معلمان و دانشجومعلمان با ذهن و تفکر خلاق موضوعات را در قالب پوستر طراحی و بیان کنند و در ایام تعطیل با این روش ضمن بیان رشادت های کادر درمانی از مردم برای پویش ملی در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی دعوت کنند.

نکته‌ای حائز اهمیت، پر شدن مطلوب اوقات فراغت دانشجویان و رای‌گیری و انتخاب آثار برتر توسط دانشجویان و مخاطبان دانشگاه به صورت مجازی است.

بدین گونه که پس از اتمام مهلت ارسال آثار زمانی برای انتخاب و داوری مخاطبین در کانال اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در فضای مجازی درنظر گرفته شده تا در این  مدت آثار مورد بررسی و داوری مخاطب  قرار گیرند .

همچنین در راستای غنی شدن اوقات فراغت دانشجویان مسابقه یک قاچ کتاب با هدف در خانه فعال ماندن نیز توسط دانشگاه در حال اجرا است؛ که در این طرح دانشجویان خلاصه ای از کتابی که در این ایام مطالعه کرده اند را به اشتراک می گذارند و مخاطبان در فضای مجازی به کتاب مورد برتر رای داده و انتخاب می کنند.

جوایز این مسابقه که به رسم یادبود به نفرات برتر اعطا می‌گردد شامل؛ جوایز نقدی و غیر نقدی همراه با لوح‌تقدیرنامه می باشد.ضمن دعوت از دانشجو معلمان و معلمان برای حضور در این مسابقه امید است که با شرکت در این مسابقه ذهن خلاق و فعال معلمان و دانشجومعلمان به کمک مقابله فرهنگی با آثار سوء و روانی ویروس کرونا بیاید و با عزم ملی بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.