عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

راه اندازی سامانه معرفی خدمات آموزش مجازی و همکاری های آموزشی و دوره های آزاد مهرالبرز

"ما با توسعه آموزش الکترونیکی کرونا را شکست خواهیم داد"

به گزارش روابط عمومی مهرالبرز سامانه معرفی خدمات آموزش مجازی و همکاری های آموزشی و دوره های آزاد  با همت کارشناسان فنی موسسه آموزش عالی مهرالبرز طراحی و راه اندازی شد.

این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضرورت آموزش الکترونیکی یا e-learning که می تواند بدون وقفه به فعالیت و ارائه خدمات خود بپردازد بیش از پیش مشخص شده است. آموزش الکترونیکی آموزش درهرزمان، همیشه دردسترس است، به همین منظور و در راستای رسالت ومسئولیت اجتماعی و همچنین در جهت معرفی ظرفیت های فراوان آموزش الکترونیکی و کمک به رفع مشکلات پیش آمده از بحران جدید ویروس کرونا برای برگزاری کلاس های حضوری و سنتی، موسسه آموزش عالی مهرالبرز به عنوان نخستین موسسه آموزش عالی الکترونیکی کشوربا ۱۵ سال سابقه فعالیت از همان روزهای اول اعلام آمادگی نمود تا با دانشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی در تغییر وضعیت حضوری به الکترونیکی و ارائه خدمات در سه سطح برگزاری آخرین نسخه کامل کلاس های آنلاین (مجازی)، پرتال مجهز و کارآمد آموزشی و محتوای متنوع الکترونیکی و عرضه این موارد در قالب اپلیکیشن تلفن همراه یا دانشگاه همراه همکاری داشته باشد.

دانشگاه ها، موسسات و مراکز آموزشی می توانند با مراجعه به سامانه معرفی خدمات آموزش مجازی و همکاری های آموزشی و دوره های آزاد به آدرس زیر با خدمات قابل ارائه مهرالبرز آشنا شوند.

ورود به سامانه معرفی خدمات آموزش مجازی

لازم به ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفترهمکاری های عملی و آموزشی و دوره های آزاد با آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی مهرالبرز