عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

مدافعان سلامت از جان خود مایه می گذارند تا مردم از این شرایط بحرانی به سلامت عبور کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه با حضور در بخش ایزوله و کرونای بیمارستان امیرالمومنین (ع) و تقدیر از زحمات کادر درمانی این بیمارستان افزود: پرستاران و پزشکان، سلامت همنوعان را بر سلامت خود ترجیه داده‌اند .

حمید شکری در جریان این بازدید اظهار داشت: کادر درمانی مراغه به صورت شبانه روز و در این روز های حساس، برای بهبود بیماران در تلاشند .

وی افزود: پرستاران و پزشکان با حضور در دل خطر، در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و تلاش آنها ستودنی است .

وی گفت: پیش از شیوع کرونا، سربازان جبهه سلامت، بدون هیچگونه چشمداشتی درحال تلاش بودند و امروز با شیوع کرونا تمامی مردم ایران شاهد رشادت و از خود گذشتگی این عزیزان است .

مهندس شکری افزود: مردم با مشاهده صحنه های رشادت و از جان گذشتگی کادر درمان، امیداور به شکست کرونا و عبور از این شرایط بحرانی هستند .

دکتر اصغر تنومند، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، نیز از زحمات و تلاش های جهادگرانه مدافعان حوزه سلامت که این روزها بیشتر از هر کسی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: مدافعان سلامت در بخش های مختلف دانشکده علوم پزشکی مراغه خالصانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی در حال ارائه خدمات به مردم عزیز هستند، جهادگرانی که ثابت کرده اند در شرایط بحرانی و سخت  در کنار مردم هستند و ایثارگرانه و دلسوزانه با سخت کوشی مثال زدنی استوار و جان برکف ایستاده اند.

رئیس دانشکده گفت : مدافعان سلامت این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا جدید هستند و از جان خود مایه می گذارند تا مردم از این شرایط بحرانی به سلامت عبور کنند.

دکتر اصغر تنومند در این بازدید از تلاش کلیه زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان  برای  مقابله با ویروس کرونا (کووید ۱۹) تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در سایه مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و تلاش و همکاری سایر دستگاه های اجرایی  مربوطه و البته همدلی و وحدت شهروندان از این بحران عبور کنیم.

گفتنی است دکتر اصغر تنومند به همراه فرماندار ویژه شهرستان مراغه ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امیرالمومنین در جریان روند درمان بیمارام قرار گرفت و با اهدای لوح تقدیر از زحمات کادر درمانی این بیمارستان تجلیل کرد.