عمومی | دانشگاه شیراز

پیام تقدیر رئیس دانشگاه شیراز به تلاشگران عرصه‌ی سلامت

به نام خدا



بار دیگر، مردم شریف ایرانِ اسلامی نظاره گر تلاش های بی وقفه و ایثارگرانه ی خانواده ی بزرگ پزشکی کشور، ازجمله همکاران گرامی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند که در این روزهای تلخ و شرایط دشوار، سختی ها و خطرات فراوان را به جان خریده و در این راه بشردوستانه، دل در گرو صیانت و حراست از جسم و جان بی شمار افراد جامعه بسته اند . امید که به یاری خداوند و تلاش آگاهانه ی نخبگان کشور و از خودگذشتگی این عزیزان در حوزه ی سلامت برای مقابله با اپیدمی کرونا و درمان بیمارانِ مبتلا، به زودی شاهد روزهای آرام و خوش، همراه با بهروزی و تندرستی برای همه ی هم میهنان عزیزمان باشیم.
بی شک اجر و پاداش این خدمت ها و جانفشانی ها، نزد خداوند متعال محفوظ است و به یقین، تلاش ها و فداکاری های این عزیزان تا ابد در خاطره ی بلند ملت ایران ماندگار خواهد بود و مردم فهیم و قدرشناس ایران، همیشه وامدار و قدردان زحمات یکایک این بزرگواران خواهند بود.
اینجانب به نمایندگی از خانواده ی بزرگ دانشگاه شیراز، ضمن تقدیر و سپاس فراوان از همه ی همکاران عزیز و تلاشگران عرصه ی سلامت، به ویژه همکاران عزیزم در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام می دارم که دانشگاه بزرگ شیراز با تمام توان در کنار شما خدمتگزاران عرصه ی سلامت ایستاده است و آماده ی هرگونه همکاری و همیاری خواهد بود.
در پایان نیز از همکاران گرامی خود، استادان ارجمند دانشگاه شیراز که در رابطه با حل بحران مقابله با ویروس کرونا در کشور، طرح ها و پیشنهادات ارزنده ای ارائه داده اند، صمیمانه سپاسگزارم و قدردانی می نمایم.
تندرستی و دیرزیستی تک تک شما عزیزان و نیز بهبودی هرچه سریع تر همه ی بیماران را از خداوند منان خواستارم.


حمید نادگران
رئیس دانشگاه شیراز