عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

دیدار رئیس جدید واحد مرودشت با فرماندار این شهرستان


رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به همراه مدیران حراست و روابط عمومی این دانشگاه با فرماندار شهرستان مرودشت دیدار و گفتگو کرد.



به گزارش خبرگزاری آنا از مردشت، دکتر جواد گرامی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در ابتدای این دیدار به شیوع ویروس کرونا در کشور و برنامه های این واحد دانشگاهی به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس اشاره نمود و تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشجویان و تلاش در جهت راه اندازی کلاسهای مجازی را از جمله اقدامات این دانشگاه در این زمینه عنوان کرد.
وی در ادامه به بیان اهداف و برنامه های خود در واحد مرودشت پرداخت و اظهار کرد:" قصد داریم تا با راه اندازی رشته های علوم پزشکی همچون پرستاری، فیزیوتراپی، بیهوشی و علوم آزمایشگاهی و احیاء رشته‌های پرمخاطب، شرایط جذب دانشجو را فراهم کرده و همچنین با سازماندهی و پویایی نیروها به بحث درآمدزایی غیر شهریه ای ورود کنیم".
رئیس واحد مرودشت افزود:" با تجمیع دانشکده امام علی (ع) و تبدیل آن به مجتمع مدارس پسرانه سما، احیاء تالار، پرورش شترمرغ، راه اندازی پمپ گاز و احداث مجتمع رفاهی بین راهی و کاشت گیاهان دارویی در سه هکتار از اراضی مجتمع امام رضا(ع) و همچنین تعاملی که با مسئولین شهرستان به ویژه فرمانداری خواهیم داشت، بتوانیم در زمینه کسب درآمدهای غیر شهریه ای گامهای موثری را برداریم".
مهندس پیکری فرماندار شهرستان مرودشت، ضمن خیر مقدم و تشکر از اقدامات پیشگیرانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در خصوص ویروس کرونا، شهرستان مرودشت را قطب کشاورزی و صنعتی کشور دانست و به ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعت، اقلیم و طبیعت و گردشگری و وجود بیمارستان آموزشی در این شهر اشاره کرد و افزود:" قطعاً دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با این همه زیرساخت و پتانسیل موجود می‌تواند با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و با احیا و راه اندازی رشته های متناسب با نیازهای جوانان این شهرستان اقدامات موثری را انجام دهد". وی افزود:" ما با تمام توان از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت، حمایت خواهیم کرد تا با درایت و تجربه مدیریت جدید، شاهد پویایی و شکوفایی هر چه بیشتر این دانشگاه باشیم".