عمومی | دانشگاه لرستان

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان/ اطلاع‌رسانی صحیح و آگاهی بخشی برای مبارزه با کرونا


در این ایام که کشور با ویروس واگیردار کووید ۱۹ (کرونا) در حال مبارزه است کمیته دانشگاهیان ستاد استانی مبارزه با کرونا هم مشغول فعالیت‌های مختلفی است.

ریاست این کمیته را دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان برعهده دارد.

از جمله اینکه کمیته، تصویب کرده است زیرساخت‌های لازم برای بسترسازی آموزش‌های غیرحضوری مجازی با توجه به تداوم شرایط فعلی در همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایجاد شود که به نوعی تقویت مفهوم دولت الکترونیک در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز با همکاری روابط عمومی دانشگاه لرستان در حال تهیه پوسترهای مجازی اطلاع‌رسان و آگاهی‌بخش (اینفوگرافی‌های آموزشی مبتنی بر آمورش همگانی) هستند و به صورت روزانه این‌گونه پیام‌ها و اینفوگرافی‌های آموزشی را در فضای مجازی استان لرستان انتشار می‌دهند.

هدف آن است در شرایط فعلی با توجه به ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی مجازی، اطلاع‌رسانی صحیح و آگاهی‌بخشی عمومی درباره اثرگذارترین راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ (کرونا) صورت گیرد و دانشگاه به عنوان یک دانشگاه جامعه‌محور در مبارزه با این ویروس، نقش و مشارکت فعالی داشته باشد.

همچنین در شبکه اجتماعی مجازی واتساپ، پویش جهادی دانشگاهیان استان لرستان با همت شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان لرستان و مدیریت دانشگاه لرستان شکل گرفته است.

دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان لرستان، دکتر سیدپیمان هاشمی است.

علاقه‌مندان می‌توانند در محیط مجازی واتساپ عضو این پویش شوند؛ به آدرس: https://chat.whatsapp.com/GtIfbJgrUkLA3V7B0kKkFE

برخی اینفوگرافی‌های آموزشی را ببینید: