عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد منصوب شد


وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری دکتر احمد رئیسی از اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزشی و درمانی هاجر(س) شهرکرد منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ متن این ابلاغیه خطاب به دکتر رئیسی آمده است، با عنایت به تعهد ، تخصص ، سوابق و پشتکار جنابعالی و بنابر پیشنهاد معاونت درمان دانشگاه به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد منصوب می شوید.
در ادامه نیز از سرپرست این مرکز درمانی خواسته شده است، تلاش و اهتمام ویژه جهت ساماندهی و بکارگیری نیروهای متخصص و پرسنل درمانی و خدماتی در مدیریت بیماری کووید ۱۹، اهمیت توجه هر چه بیشتر به تکریم و رعایت حقوق بیماران، تکریم هرچه بیشتر پزشکان خدوم به عنوان یکی از ارکان اصلی درمان، برنامه ریزی منسجم و هماهنگی کامل با معاونت آموزشی دانشگاه در جهت پیشبرد و اهداف آموزشی اساتید و دانشجویان و تلاش در جهت افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کیفیت فعالیت های درمانی را مبنای برنامه ریزی های کاری خود قرار دهد.
همچنین از دکتر رئیسی خواسته شده است، ضمن برنامه ریزی منسجم و مدون در جهت حفظ و ارتقاء وضعیت تجهیزات بیمارستانی، فعالیت های کارشناسی جهت برنامه ریزی مناسب در خصوص مدیریت منابع بیمارستانی را تدوین نماید و برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایت مندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان داشته باشد.
توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت، بررسی راه کارهای کاهش هزینه های غیر ضروری و کسورات بیمارستانی و تشکیل کمیته های کارشناسی در این خصوص، توجه جدی به رعایت تعرفه های ابلاغی از جانب هیات محترم دولت و تعامل مناسب با سازمان های بیمه گر از دیگر نکاتی است که برای مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به سرپرست جدید بیمارستان هاجر (س) یادآوری شده است.
دکتر شیرانی در ادامه ابراز امیدواری نموده است، دکتر رئیسی با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری ،اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت و ارتقاء سلامت مردم استان موفق وموید باشد.