کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار

مقالات نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۹۸ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر سمنان برگزار شده است.در این رویداد ۸۸ مقاله شامل ۱۲۸۹ صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
- کارآفرینی
- مدل سه بعدی
- مدیریت ارتباط با مشتری
- نوآوری
- عملکرد سازمانی
- عملکرد
- بحران زیست محیطی
- ورشکستگی
- بازاریابی رسانه های اجتماعی
- مزیت رقابتی




لیست و عناوین مقالات نمایه شده از نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار به صورت زیر می باشد:
۱. اثرات کارآفرینى بر مدیریت کسب و کار
۲. ارائه مدلی برای بررسی عوامل موثر بر بهینگی زنجیره تامین مبتنی بر تکنیک MCDM در شرکت برق منطقه ای سمنان
۳. بررسی نقش شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش به کار آفرینی در بانک قوامین
۴. تحلیل اثر فعالیت ها و ادراکات کارآفرینانه در ایران و کشورهای عضو دیده بان جهانی کارآفرینی
۵. بررسی رابطه بین هوش هیجانی رهبر سازمان با ابعاد عملکردی کارکنان و رفتار شهروندی سازمانی در آموزش و پرورش استان سمنان
۶. بهبود نوآوری در تکنولوژی در مناطق با منابع و فناوری محدود کشور با استفاده از مدل نوآوری نیچه
۷. رابطه بین استراتژی تجاری شرکت و ضریب واکنش سود درشرکت های بورس اوراق بهادار تهران
۸. بررسی تاثیر نوآوری بر کارآفرینی صنایع دستی سمنان
۹. بررسی تاثیر کیفیت و دوگانگی هیات مدیره درپیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده مدل اسپرین گیت
۱۰. بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیران دولتی مبتنی بر نظارت عمومی
۱۱. بررسی کاربرد کسب و کار هوشمند بر موفقیت سازمانی
۱۲. جنگ سایبری
۱۳. شناسایی و اولویت بندی مولفه های حکمرانی خوب کارآفرینانه در توسعه جوامع محلی از دیدگاه کارآفرینان و فعالان اقتصادی
۱۴. بررسی مکانسیم های تاثیر گذاری استراتژی تمرکز مشتری بر عملکرد مالی شرکت برق منطقه ای سمنان
۱۵. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار بر اساس روش سلسله مراتبی (AHP) (مورد مطالعه: فعالان حوزه کسب و کار الکترونیک در شبکه های اجتماعی داخلی)
۱۶. تاثیر انصاف عدالت ادراک شده و کیفیت خدمات بر قصد خرید
۱۷. نقش استراتژی های کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان باشگاه های خصوصی استان مازندران
۱۸. بررسی رابطه سرمایه گذاری و هزینه های غیرقابل پیش بینی با توسعه پایدار کسب و کارهای استارت آپی در استان سمنان
۱۹. بررسی رابطه بین خودکارآمدی و کارآفرینی سازمانی با اثر بخشی سازمانی در اداره کل بهزیستی استان کرمان
۲۰. رابطه حافظه سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید با توجه به نقش میانجی تعادل سازمانی و تعدیلگری آشفتگی تکنولوژی و نوآوری سازمانی
۲۱. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان)
۲۲. بررسی شخصی سازی رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای افزایش وفاداری و کیفیت ادراک شده برند
۲۳. بررسی تاثیر پیامدهای شبکه گرایی از طریق رقیب گرایی ومشتری گرایی بر پیامد های رفتاری وعملکردفروش سازمان(مطالعه موردی شرکت پارس خودرو)
۲۴. تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت بر عملکرد فروش در شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد دیمتل (مطالعه موردی شرکت آذربینش، آرتاکیش، آذرمدیک)
۲۵. بررسی تاثیر مهارت های ارتباطی کارکنان بر روحیه کارآفرینی آنان با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه کارکنان فرمانداری شهر کرمان)
۲۶. بررسی تاثیر خدمت الکترونیکی عرضه بر تقاضا مشتریان برخط در سطح فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
۲۷. نقش مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری(مطالعه موردی بانک صادرات)
۲۸. ارائه الگویی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رونق تولید در بخش صنایع کوچک و متوسط با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: استان سمنان)
۲۹. تاثیر استراتژی های کاهش ریسک بر اثر بخشی زنجیره تامین با توجه به نقش فرهنگ سازمانی به عنوان یک تعدیل کننده: مورد مطالعه شرکت بانی چاو ایرانیان (کاله)
۳۰. بررسی اثر نوآوری مدل کسب و کار بر پایداری شرکت ها با میانجیگری استراتژی انعطاف پذیری و یادگیری سازمانی
۳۱. شناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی زنان با تاکید بر رویکرد کارآفرینی اجتماعی
۳۲. بررسی تاثیر اهرم مالی بر اقلام تعهدی اختیاری
۳۳. ارائه چارچوب مناسب انتقال دانش شکایات در بانک تجارت شهر شیراز با استفاده از تکنیک ANP
۳۴. سنجش تاثیر کارایی مدیریت برند بر ارزش ویژه شرکت در صنعت مواد غذایی ایران
۳۵. بررسی رابطه اتوماسیون اداری با چابکی سازمان و سلامت سازمان در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با توجه به متغیر میانجی ابعاد ساختار سازمانی
۳۶. تاثیر تفکر استراتژیک بر بحران زیست محیطی و عملکرد سازمان
۳۷. تاثیر رهبری کارآفرینانه بر بحران زیست محیطی و نوآوری
۳۸. بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر فرآیند مدیریت استراتژیک در شرکت پتروشیمی فارابی
۳۹. بررسی روابط بین استراتژی کارآفرینانه و سرمایه اجتماعی بر مدیریت زنجیره تامین پایدار و عملکرد سازمانی(مطالعه موردی: شرکت ساپکو)
۴۰. بررسی تاثیر متقابل عوامل مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
۴۱. بررسی رابطه بین راهبرد های بازاریابی و عملکردهای مشتری، بازار و مالی شرکت (مورد مطالعه: شرکت تولیدی گلرنگ)
۴۲. ارتباط توزیع تکنولوژی به منظور پویایی محیط کسب و کار
۴۳. بررسی تاثیر کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و توانمندسازی بر عملکرد شرکت با درنظر داشتن نقش قابلیت نوآوری شرکت (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
۴۴. بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی و رهبری تحول آفرین بر موفقیت پروژه با در نظر داشتن نقش میانجی تیم سازی (مورد مطالعه: شرکت مپنا)
۴۵. تاثیر رضایت شغلی بر عملکرد با نقش میانجی وفاداری سازمانی(مطالعه موردی: شهرداری سمنان)
۴۶. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینی بین المللی بر عملکرد بین المللی با در نظر داشتن نقش میانجی استراتژی رقابتی و جهت گیری بازار بین المللی و نقش تعدیل گر محیط (مورد مطالعه: شرکت کاله)
۴۷. نقد و تحلیل مبانی فلسفی تئوری عمومی سیستم ها با ارائه مدل سه بعدی
۴۸. نقد و تحلیل نظریه سیستم های عقلایی، طبیعی و باز ریچارد اسکات با استفاده از مدل سه بعدی
۴۹. بررسی تاثیر مدیریت بازاریابی و عوامل محیطی بر ارتباط بین هزینه های بازاریابی و تحقیق و توسعه با عملکرد
۵۰. نقد و تحلیل نظریه امری و تریست با استفاده از مدل سه بعدی
۵۱. نظریه چندلر در خصوص تاثیر استراتژی بر ساختار با استفاده از مدل سه بعدی تحلیل مبانی فلسفی و بنیادین تئوری های مدیریت
۵۲. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری با توجه به نقش متغیرهای میانجی هویت اجتماعی و ارزش ادراک شده( مورد مطالعه : بانک سپه تهران)
۵۳. نقد و تحلیل مبانی فلسفی تئوری سولومون اش در زمینه همرنگی با جماعت
۵۴. بررسی نقش خلاقیت، امید، تلاش و نوآوری در کارآفرینی کسب و مشاغل خانگی دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان
۵۵. ارزیابی عوامل موثر بر چابکی زنجیره تامین با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مطالعه موردی)
۵۶. تاثیر رعایت معیارهای اخلاق حرفه ای توسط کارگزاران بورس سهام بر تمایلات سرمایه گذاری افراد در بورس اوراق بهادار تهران
۵۷. بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی داخلی بر به هنگام بودن گزارشات مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۵۸. نقد و تحلیل مبانی فلسفی تئوری یادگیری اسکینر با ارائه مدل سه
۵۹. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری برند از طریق تصویر برند و آگاهی از نام تجاری (مطالعه موردی: دیجی کالا)
۶۰. بررسی تاثیر ابعاد بسته بندی بر رفتار مصرف کنندگان
۶۱. تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی توانمندی بازاریابی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس)
۶۲. بررسی رفتار مصرف کننده در استفاده از حمل و نقل عمومی شهری
۶۳. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر رفتار و تصمیم مصرف کننده
۶۴. مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فرآیند مدیریت موجودی توسط فروشنده
۶۵. مدله کردن تاثیر توانمندسازی کارکنان و تعهد سازمانی بر عملکرد سازمان (مطالعه ی موردی: دادگستری کل استان سمنان)
۶۶. تحلیل فاکتورهای تمایل به خرید مشتریان محصولات خوارکی با توجه به اثرگذاری اطلاعات تغذیه ای (مطالعه موردی: شکلات های تولید ایران)
۶۷. شناخت عوامل موثر بر کیفیت ادراک شده از سوی مصرف کنندگان محصولات خوارکی تولید ایران با در نظر گرفتن نقش بسته بندی محصول (مطالعه موردی: شکلات های تولید ایران)
۶۸. بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر قصد خرید مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
۶۹. بررسی تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه های منطقه آزاد ارس)
۷۰. فرهنگ سازمانی و گرایش به کار تیمی در بین کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی
۷۱. بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک ملی منطقه غرب تهران)
۷۲. ارزیابی رفتار سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تبریز
۷۳. نقش مولفه های فرهنگ سازمانی در بهبود کار تیمی در سازمان تبلیغات اسلامی
۷۴. ارزیابی تاثیر بازارگرایی و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط با توجه به نقش میانجی درگیری مصرف کننده (مورد مطالعه: شرکت های شهر صنعتی شمس آباد تهران)
۷۵. کارآفرینی و خلاقیت و نوآوری
۷۶. تحلیل استعاره های مورگان در قالب نظریه های فیزیک نیوتن و مکانیک کوانتوم (با تاکید بر هماهنگی سازمانی)
۷۷. بررسی رابطه مدیریت استعداد با جانشین پروری وشایسته سالاری
۷۸. بررسی عوامل موثر بر موانع و چالش های کارآفرینی زنان (مطالعه موردی زنان شاغل شهرستان سمنان)
۷۹. تاثیر فعالیت جسمانی در سازمان ها بر بیماری ها
۸۰. نقش مدیریت ورزش و فعالیت بدنی بر تغییرات فیزیولوژیک زنان
۸۱. تاثیر خطی و غیر خطی ساختار درآمد بر ریسک عدم پرداخت در شبکه بانکی کشور
۸۲. بررسی تاثیر بازاریابی مستقیم بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی شرکت تولیدی شیمیایی کلران)
۸۳. بررسی رابطه ساختار مالکیت و تصمیمات سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۸۴. مقایسه توانایی مدل های آلتمن و اهلسون در پیش بینی ورشکستگی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۸۵. نقش مذاکره و سطح مهارت مدیران بازرگانی در میزان فروش شرکت
۸۶. بررسی نقش آموزش مهارت های نرم در توانمند سازی کارآفرینان
۸۷. بررسی شیوه های جذب سرمایه در ایجاد تعاونی های اشتغال زا زنان در روستاهای استان سمنان
۸۸. زنان روستایی در گسترش کسب و کار در ایران