عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان گناوه: بزرگ‌ترین کمک برای پیشگیری از شیوع کرونا ماندن مردم در خانه است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه، غلامرضا مهرجو در نشست شورای سلامت اظهار داشت: برای شکستن زنجیره انتقال بیماری باید مردم با در خانه ماندن و پرهیز از تردد و مسافرت‌های غیرضروری کمک کنند تا کرونا را شکست بدهیم.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مکلف و موظف هستند تجهیزات و نیروی مورد نیاز کمیته مبارزه با کرونا را تامین کنند.
فرماندار گناوه بیان داشت: با مشخص شدن کمیته‌های ستاد مبارزه با کرونا و نقشه راه تدوین شده می‌توان از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان به نحوه احسن، در شکست کرونا، استفاده کرد.
وی اضافه کرد: مردم گناوه تاکنون نشان داده‌اند که چقدر برای سلامت خود و همشهریانشان ارزش قائل هستند و می‌توان از ظرفیت‌های مردمی و خیّران در کمیته‌های ستاد مبارزه با کرونا استفاده کرد.
غلامرضا مهرجو تاکید کرد: بیماری کرونا با هیچ شخص، مقام و فردی تعارف ندارد و با عمل کردن به توصیه‌های بهداشتی و جدی گرفتن هشدارها در مورد کرونا می‌توان موفق از این امتحان سخت بیرون آمد.
ساماندهی کمیته‌هایی برای کنترل هر چه زودتر بیماری کرونا لازم است
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: ما باید از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی کمک بگیریم تا از این بحران عبور کنیم.
محمد بازیاری افزود: این نشست با هدف ایجاد ساختار، ساماندهی و تقسیم کار وظایف تیم‌های عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در  شهرستان تشکیل شده است.
محمد بازیاری اظهار داشت: برای استفاده بهینه از امکانات و جلوگیری از هدر رفت منابع و تحلیل نیروها، تشکیل چهار کمیته مدیریتی، نظارتی، عملیاتی و اطلاع‌رسانی و مدیریت فضای مجازی ضروری است.
وی با بیان جزئیات و تقسیم فعالیت‌های ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در قالب کمیته‌های مذکور از همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان تشکر کرد و گفت: هرگونه آمار و اطلاعات در خصوص کرونا در کشور از طریق وزارت بهداشت و در استان از طریق رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ ک.آ- ۳۰۸۰