عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

پیام تسلیت دکتر خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان بمناسبت درگذشت سیدضیاء طباطبایی عضو محترم هیات علمی پردیس تحقیقات و آموزش انار ساوه

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت ناگهانی  جناب آقای مهندس سید ضیالدین طباطبایی ، عضو محترم هیات علمی پردیس تحقیقات و آموزش انار ساوه ، رئیس سابق ایستگاه تحقیقات ملی انار ساوه و پژوهشگر ملی برتر انار کشور  موجب تاثر و تالم  اینجانب و عموم همکاران سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی گردید.

مرحوم مهندس سید ضیاالدین طباطبایی مصداق حقیقی پژوهشگری بود که توانست  نقش  موثر و جریان ساز خود را در انتشار و اشاعه آگاهی بخشی  کشاورزی و بهره گیری از علم نافع ایفا کند.

او سرمایه گرانبهای دانایی خود را وقف آگاهی بخشی نمود  و در جایگاه یک عضو هیات علمی و پژوهشگر بخش انار،  در  امر پژوهش و ترویج یافته های علمی انار از هیچ کوششی دریغ نکرد و در آخرین لحظات عمر شریفش در ماموریت کاری، در جهت توسعه کلکسیون انار ملی کشور در اثر ایست   قلبی به لقا الله پیوست.

این ضایعه اندوهبار را به بازماندگان این فقید سعید ،جامعه علمی کشور، همکاران سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی صمیمانه  تسلیت عرض میکنم و از خداوند  متعال علو درجات و رحمت واسع را برای آن مرحوم و  صبر جمیل و اجر جزیل را  برای عموم  بازماندگان مسئلت دارم.

کاظم خاوازی

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی

.