عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

قرار گرفتن دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان چهارمین دانشگاه در حوزه فعالیت های اعتیاد پژوهی استان های سطح کشور

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از قرار گرفتن دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان چهارمین دانشگاه در حوزه فعالیت های اعتیاد پژوهی استان های سطح کشور و اولین دانشگاه بعد از استان تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر معرفت سیاه کوهیان از قرار گرفتن دانشگاه محقق اردبیلی از قرار گرفتن دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان چهارمین دانشگاه در حوزه فعالیت های اعتیاد پژوهی استان های سطح کشور خبر داد.
وی افزود: این خبر طی نامه ای از سوی مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری به دبیر شورای هماهنگی مبارزه به مواد مخدر استان اعلام شده است که در این نامه فعال ترین دانشگاه های سطح کشور در حوزه اعتیادپژوهی که نسبت به ارسال مقالات در سال ۱۳۹۸ مبادرت نموده اند، معرفی شده اند.
سیاه کوهیان تصریح کرد: در سالجاری ۲۵۹ مقاله از دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی سراسر کشور به فصلنامه اعتیادپژوهی واصل شده که از این تعداد ۶۰ مقاله(۱۵ مقاله در هر شماره) توسط داوران فصلنامه که دارای مرتبه علمی دانشگاهی بوده، با دقت لازم بررسی و ضمن داوری مورد پذیرش قرار گرفته و به چاپ رسیده است.
معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشگاه های علامه طباطبایی تهران، خوارزمی تهران، الزهرای تهران، محقق اردبیلی، تبریز، رازی کرمانشاه، ارومیه، کرمان و یزد به ترتیب فعال ترین دانشگاه هایی هستند که در حوزه اعتیاد نسبت به ارسال مقالات مبادرت نموده اند، خاطرنشان کرد: رویکرد مقالات پذیرفته شده نیز روان شناختی، جامعه شناختی، فرهنگی، زیستی و معنوی بوده است.