عمومی | دانشگاه صدا و سیما

اطلاعیه شماره ۴ روابط عمومی دانشگاه در خصوص برگزاری کلاس های مجازی

۱) به دنبال بروز مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، دانشگاه صداوسیما برای جلوگیری از وقفه در فرآیند آموزش دانشجویان، برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داد و جهت اجرایی شدن آموزش مجازی در ابتدا تمامی کلاس‌های درسی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صداوسیما در تهران از ابتدای هفته جاری (هفته چهارم تقویم آموزشی مصوب نیمسال ۲-۹۸) به صورت مجازی و با استفاده از سامانه‌ی آموزش مجازی دانشگاه برگزار شد.

۲) با توجه به استقبال خوب استادان ارجمند و بازخوردهای مثبت دانشجویان و اجرای موفقیت‌آمیز مرحله اول، علی‌رغم محدودیت زمان برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی این سامانه و مشکلاتی که بعضاً در استفاده از این سامانه برای دانشجویان عزیز و استادان محترم به وجود می‌آمد، در مرحله دوم از روز شنبه مورخ ۱۷/۱۲/۱۳۹۸ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۸ (به استثنای یکشنبه ۱۸/۱۲/۱۳۹۸ که تعطیل رسمی است)، کلیه کلاس‌های سایر مقاطع دانشگاه و نیز کلاس‌های دانشکده دین و رسانه-قم که قابلیت اجرا به صورت مجازی دارند، به برنامه آموزش مجازی اضافه خواهند شد. فهرست این دروس به صورت روزانه اطلاع‌رسانی ‌می‌شود و کلیه کلاس‌ها مطابق ساعت برنامه آموزشی هفتگی به صورت مجازی تشکیل خواهد شد.

۳) کلاس‌های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی که قابلیت اجرا به صورت مجازی ندارند تا انتهای سال ۱۳۹۸ برگزار نخواهد شد و درخصوص برگزاری کلاس‌های جبرانی آنها، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

۴) تمامی دانشجویانی که تاکنون موفق به پیش‌ثبت‌نام در سامانه آموزش مجازی نشده‌اند موظفند در اسرع وقت نسبت به پیش‌ثبت‌نام در سامانه به آدرس lms.iribu.ac.ir اقدام نمایند. پس از تایید ثبت‌نام در سامانه (شناسه کاربری و کلمه عبور را به خاطر داشته باشید)، دسترسی دانشجویان به گروه‌های درسی توسط مدیر آموزش دانشکده‌ی درس یا کارشناس آموزش دروس عمومی فراهم‌ ‌می‌شود. مشخصات و اطلاعات تماس با مدیر/کارشناس آموزش دانشکده/گروه در جدول ذیل ارائه شده است.

دانشکده / گروه

نام خانوادگی مسئول

تلفن

دین و رسانه ( قم )

سرکار خانم رحیمی

۰۲۵۳-۲۹۰۲۲۱۱

فنی و مهندسی رسانه

سرکار خانم جوادی

۲۲۱۶۸۶۰۶ و ۲۲۶۵۲۲۷۸

ارتباطات

جناب آقای طهماسبی

۲۲۱۶۸۵۸۳

هنرهای دیجیتال

سرکار خانم حسن‌وند

۲۲۱۶۸۵۱۶

تولید رادیو و تلویزیون

جناب آقای سعیدی

۲۲۱۶۸۵۷۴ و ۲۲۰۲۱۹۳۱

گروه معارف اسلامی و دروس عمومی

جناب آقای قدیانی

۲۲۱۶۸۵۴۵ و ۲۲۱۶۸۶۶۵

۵) استادانی که در هفته جاری در دوره آموزشی ویژه شرکت کردند یا از سامانه آموزش مجازی استفاده نمودند، درصورتی‌که تجهیزات لازم را در منزل در اختیار دارند (تست‌های ضروری برای ورود موفقیت‌آمیز به کلاس درس را انجام داده‌اند)، می‌توانند کلاس‌های خود را از منزل برگزار کنند.

۶) استادانی که تاکنون از سامانه آموزش مجازی استفاده نکرده‌اند و یا تجهیزات موردنیاز را در اختیار ندارند، در هفته آینده با حضور در دانشگاه می‌توانند از امکانات فراهم شده برای برگزاری کلاس‌های خود استفاده کنند. از استادانی که تاکنون آموزش لازم جهت استفاده از سامانه آموزش مجازی را نداشته‌اند، درخواست می‌شود حداقل یک ساعت قبل از برگزاری کلاس در دانشگاه حضور داشته باشند.