عمومی | بنیاد ملی نخبگان

ارتباط با نخبگان، گامی بلند در اعتمادسازی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی اجتماع نخبگانی با مسئولان استانی، نشست هم‌اندیشی جمعی از استعدادهای برتر با رئیس دادگستری استان زنجان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام اسماعیل نیارکی؛ رئیس دادگستری استان زنجان ضمن اشاره به رهنمود‌ها و بیانات ارزشمند مقام‌معظم‌رهبری در گام اول و دوم انقلاب، گفت: کشور نیازمند حرکت رو به جلو است و اساس تحول نیز همین است .

وی افزود: شنیدن نظرات و حرف‌های نخبگان ارزشمند و راهگشا است؛ به همین دلیل مسئولان و نهادها باید هم‌اندیشی با این افراد را غنیمت بدانند.

رئیس دادگستری استان زنجان ضمن استقبال از پیشنهادات نخبگان در حوزه دادگستری، این مهم را لازمل ارتقاء عدلیه دانست و اظهار داشت: با نظرخواهی و حضور فعال نخبگان، عدالت به شکل بهتری اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام نیارکی ارتباط حاکمیت با مردم را پایه مردم‌سالاری دینی دانست و بیان داشت: ارتباط با نخبگان گام بلندی در اعتمادسازی است.

لازم به ذکر است، حاضر ان در این دیدار نیز مطالبی در خصوص کاهش اطاله دادرسی، توجه به کرامت انسانی، تسریع در رسیدگی به پرونده، کاهش هزینه‌های دادرسی، اطلاع‌رسانی به موقع از اتفاقات استان و توجه و حمایت از صنعت و تولید را به عنوان دغدغه‌های خود مطرح کردند.