عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

اطلاعیه شماره ۷- توضیحاتی در خصوص برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه علم و صنعت ایران

اطلاعیه شماره ۷
توضیحاتی در خصوص برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه علم و صنعت ایران


۱- دانشگاه علم و صنعت ایران، اولین دانشگاهی است که متعاقب بروز مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و در ادامه تعطیلی دانشگاه ها، به جهت عدم وقفه در فرآیند آموزش دانشجویان در جهت اجرایی و برگزار نمودن کلاس های مجازی پیشگام شد.
۲- همانگونه که مستحضرید کلاس ها طبق برنامه ریزی ویژه انجام شده در دانشگاه از صبح روز شنبه ۹۸/۱۲/۱۰ به صورت مجازی و با استفاده از سامانه LMS در حال اجرا می باشد.
با توجه به زمان محدود جهت برنامه ریزی و پیاده سازی این سامانه برای کلیه کلاس های نظری دانشگاه و نیز ترافیک جمعیت دانشجویی که هم زمان می بایست از این سامانه بهره برداری نمایند، مشکلاتی در استفاده از این سامانه برای دانشجویان عزیز و اساتید محترم به وجود آمد که با پیگیری های شبانه روزی، کارشناسان دانشگاه در حال رفع آنها می باشند.
ضمن پوزش از وقفه و مشکلاتی که در اتصال به سیستم و حضور در کلاس های مجازی برای برخی از کاربران پیش آمده، امید است در روزهای آتی، این مشکلات کاملاً مرتفع گردد.
۳- با ارتقاء سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط در روزهای اخیر از صبح روز دوشنبه ۹۸/۱۲/۱۲ غالب مشکلات اتصال به سیستم جهت حضور در کلاس برای اساتید و دانشجویان مرتفع گردیده است.
لذا ضمن تشکر از حمایت، پشتیبانی و صبوری اساتید و دانشجویان محترم، شایسته است در روزهای آتی، همگان در تشکیل و حضور در کلاس های مجازی، طبق برنامه اعلام شده اهتمام ورزند.
۴- با توجه به عدم امکان حضور برخی از دانشجویان در کلاس های مجازی در روزهای اخیر، ضمن یادآوری این نکته که امکان استفاده از کلاس های ضبط شده در سامانه مذکور در هر زمان امکان پذیر است، اساتید نیز همراهی لازم در خصوص موجه نمودن غیبت های دانشجویان را مبذول خواهند نمود.
۵- ضمن یادآوری این نکته که برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تا پایان اسفند ۹۸ امکان پذیر است، در صورت عدم برگزاری جلسه دفاع با توجه به شرایط ویژه کشور، دانشگاه در خصوص هر گونه مساعدت لازم در این زمینه از جمله سنوات تحصیلی دانشجویان اقدام خواهد نمود.

روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران