مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

پنجمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه شریف

به گزارش روابط عمومی؛ این دوره از مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع زبان‌های برنامه‌نویسی Java،.Net ، Python، Node.js ، Go Lang و PHP در روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش؛ رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد مستعد و توانمند در حوزه ICT است. این رویداد‌ها تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌ شود.
Programming Challenge یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) است و دقیقا مطابق با قوانین و مقررات ICT Challenge برگزار می‌شود.
البته این مدل رویداد با تمرکز بر زبان‌های برنامه نویسی پر کاربرد و پر طرفدار طراحی شده و چالش های اصلی در این حوزه انتخاب خواهد شد.
کلیه تیم ها و استارتاپ های فعال در این حوزه می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت کنند.
این مسابقات در دو مرحله مهارت حل مسئله و خلاقیت، نوآوری و ایده‌پردازی تیم‌ها طی دو روز برگزار می شود.
لازم به ذکر است؛ تیم داوری شامل اساتید دانشگاه و افراد متخصص فنی شرکت های سرمایه گذار فعال در این حوزه می باشند.
همچنین، با توجه به نمره فنی هر تیم در مرحله اول و نمره ارائه حضوری در مرحله دوم تیم‌های برتر مشخص شده و جوایز نقدی خود را دریافت خواهند کرد.
گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این مسابقات جهت اشتغال به شرکت‌های فعال این حوزه معرفی خواهند شد.
شایان ذکر است؛ علاقه‌مندان به حضور در مسابقات تا تاریخ ۲۵ فرودین ۱۳۹۹ مهلت دارند جهت ثبت نام به وبسایت رسمی رویداد به آدرس http://ictchallenge.sharif.ir مراجعه نمایند.