سپاه استان برای برپایی بیمارستان صحرایی اعلام آمادگی کرد
وبدا؛جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه استان در صورت نیاز مجموعه بهداشت و درمان، آمادگی ایجاد بیمارستان صحرایی با رویکرد خدمترسانی به بیماران عفونی را دارد.
به گزارش وبدا؛ سرهنگ مهران مرادی از آمادگی سپاه حضرت قمر بنیهاشم (ع) برای ضدعفونی شهرهای استان خبر داد و گفت: در صورت صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میتوانیم با عدوات دراختیار خیابانهای مهم و اصلی شهر را ضدعفونی کنیم.
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم (ع) افزود: همچنین مجموعه بسیج استان آمادگی دارد جهت ایجاد پستهای بازرسی در ورودی و خروجی شهرها همراهی و همکاری لازم را داشته باشد.