عمومی | دانشگاه صدا و سیما

اطلاعیه شماره ۲ روابط عمومی دانشگاه در خصوص تعطیلی دانشگاه و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی

بسمه تعالی

استادان ارجمند و دانشجویان عزیز دانشگاه صدا و سیما

با توجه به تعطیلی کلاس‌های آموزش حضوری دانشگاه و تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط واحد آموزش مجازی و مدیریت فنی و انفورماتیک دانشگاه جهت ارائه دروس به صورت مجازی، شرایط اولیه جهت انجام این امر فراهم شده و بر این اساس نکات زیر را به اطلاع می‌رساند:

۱. در مرحله اول فقط آموزش مجازی شامل کلاس های مقطع "کارشناسی ارشد" دانشکده‌های تهران و گروه معارف اسلامی خواهد شد و کلاس های سایر مقاطع و دانشکده قم در مراحل بعد اضافه خواهد شد.

۲. فهرست کلاس هایی که از لحاظ محتوای آموزشی و آمادگی استاد امکان برگزاری مجازی داشته باشد، به صورت روزانه در سامانه آموزش مجازی بارگذاری می‌شود و قابل مشاهده است.

۳. کلاس‌های مجازی، در همان ساعت برنامه هفتگی آموزشی برگزار می‌شود. در صورت ضرورت تنها با هماهنگی استاد، دانشجویان و واحد آموزش مجازی امکان تغییر این ساعت وجود خواهد داشت.

۴. توصیه می‌شود دانشجویان و استاد هر کلاس به منظور هماهنگی بیشتر، نسبت به تشکیل یک گروه یا کانال در پیام رسان‌ها نیز اقدام کنند.

۵. فایل‌های دستورالعمل و ‌راهنمای استفاده از نرم افزار آموزش مجازی جهت راهنمایی دانشجویان و اساتید محترم به صورت جداگانه تهیه شده و ارسال خواهد شد. خواهشمند است حتما نسبت به مطالعه این فایل‌ها اقدام کرده و سپس نسبت به ثبت نام در سامانه آموزش مجازی اقدام کنند.

۶. روز شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ کلاس های مجازی شروع خواهد شد که برنامه این کلاس ها در سامانه قابل مشاهده خواهد بود. و در خصوص کلاس‌های روزهای آتی نیز اطلاع رسانی‌های تکمیلی انجام خواهد شد.

۷. درصورت بروز هرگونه مشکل فنی در مراحل ثبت نام و شرکت در کلاس‌ها، ضمن صبر و همراهی سوالات خود را از طریق گروه با شناسه @firibuni مطرح نمایید.

۸. زیر ساخت و امکانات لازم برای استادان در دانشگاه، فراهم شده است و استادان گرامی‌با حضور در دانشگاه می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

۹. به منظور آمادگی جهت تشکیل کلاس های مجازی لطفا به آدرس اینترنتی lms.iribu.ac.ir مراجعه نموده و در بخش «ثبت نام در سامانه»، نسبت به انجام عملیات پیش ثبت نام در سامانه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه اقدام نمایید.


روابط عمومی دانشگاه