عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

صدور احکام افزایش حقوق کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از صدور احکام افزایش حقوق کارکنان غیر هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

دکتر حمید رضا اسلامی در گفتگو با وب دا اظهار کرد:  به استناد فصل دهم مدیریت خدمات کشوری پرسنل غیر هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی سه آیتم حکم حقوق پرسنل رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی، ضریب k و طرحی افزایش ۵۰ درصدی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هر چند که تا کنون بودجه ای در این خصوص به دانشگاه اختصاص نیافته است خاطر نشان کرد: اجرای این بخش نامه ماهانه ۲۵ میلیارد تومان برای دانشگاه هزینه خواهد داشت و قرار است از محل منابع دانشگاه و صرفه جویی از محل های دیگر پرداخت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تا پاسی از شب گذشته تمامی احکام کارکنان صادر شده است تصریح کرد: این احکام از اول اسفند ماه لازم الاجرا خواهد بود.

دکتر اسلامی در خصوص پرسنل قراردادی دانشگاه نیز اظهار کرد: در این خصوص با وزارت بهداشت مکاتبه شده است و به محض تعیین تکلیف احکام این دسته از پرسنل نیز صادر خواهد شد.

وی با قدردانی از تمامی پرسنل دانشگاه به ویژه نیروهای فعال در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی که در این روزها با تلاش شبانه روزی سعی در ارائه خدمت مناسب به مراجعین هستند اظهار امیدواری کرد: این برنامه حداقل اقدامی است برای  پرسنل سخت کوشی که در طرح مبارزه با کرونا در بیمارستان ها و دیگر مراکز در حال جان فشانی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: برای پرسنلی که به طور مستقیم در ارتباط با بیماران مبتلا با کرونا هستند نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است که به زودی اعلام خواهد شد.

{jcomments on}