عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان دشتی: دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همکاری کنند

عبدالله نادری در جلسه کمیته پدافند غیرعامل شهرستان دشتی اظهار داشت: مردم اصول اساسی پیشگیری از کرونا را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت برای آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص پیشگیری از کرونا استفاده شود گفت: سازمان‌ها باید از تمام ظرفیت برای آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص پیشگیری از کرونا استفاده کنند.
فرماندار شهرستان دشتی گفت: مردم اصول اساسی پیشگیری از بیماری کرونا را به‌طور کامل رعایت کنند تا سلامت خود و اطرافیان خود را به خطر نیندازند.
وی تصریح کرد: آموزش نقشی مهم و اساسی در پیشگیری از بیماری‌ها از جمله کرونا ویروس دارد و شبکه بهداشت و درمان باید از تمام توان و ظرفیت خود در امر آموزش و اطلاع‌رسانی استفاده کند.
فرماندار شهرستان دشتی گفت: با توجه به اینکه دست دادن و روبوسی یکی از مهم‌ترین راه‌های انتقال ویروس کرونا است، همه افراد از انجام آن خودداری کنند.
نادری با تاکید بر کنترل مکان‌های تجمعی نظیر زندان‌ها و همچنین اماکن نظامی و انتظامی خاطرنشان کرد: لازم است مسافرین ورودی از خارج از کشور به شهرستان دشتی از طریق اسکله لاور ساحلی هنگام ورود، تحت کنترل قرار گیرند.
سلامت مقوله‌ای است که بر همه ابعاد جامعه تاثیرگذار است
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز گفت: سلامت مقوله‌ای است که بر همه ابعاد جامعه از جمله سیاسی، اقتصادی و گردشگری تاثیرگذار است.
مهندس پرویز احمدی افزود: مادامی که سلامت بر جامعه حکم‌فرماست قدر آن دانسته نمی‌شود و به محض خدشه‌دار شدن، تبدیل به یک تهدید عمومی جدی می‌شود.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل در پیشگیری از بیماری‌های واگیر نظیر کرونا ویروس رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی است که باید با آموزش صحیح آن به مردم این اصول ر نهادینه کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: مردم با رعایت اصول اساسی پیشگیری از کرونا ویروس، در جهت تامین و حفظ سلامت خود و جامه تلاش کنند.


انتهای پیام/ م ا- ۳۰۴۰