عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد: لغو فرایند پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی برای پیشگیری از شیوع کرونا

دکتر اکرم فرهادی درباره ساماندهی مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات که مطابق هر سال، در این روزها انجام می شد، گفت: به دلیل شرایط ویژه ای که در آن قرار داریم و برای پیشگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا، امسال از پذیرش و اسکان همکاران گرامی از سراسر کشور در ایام نوروز معذرویم.
دکتر فرهادی با اشاره به پروتکل منتشر شده از طرف ستاد مبارزه با کرونا افزود: عموم مردم از رفت و آمدهای غیر ضروری منع و توصیه شده که در محیط امن خانه بمانند.
وی در ادامه از عملیات ضدعفونی خوابگاه های دانشجویی خبر داد و بیان داشت: در پی تعطیلی خوابگاه ها و سلف دانشجویی، با نظارت اداره امور خوابگاه های دانشجویی و اداره تغذیه گندزدایی و ضدعفونی تمامی خوابگاه ها سلف سرویس در دستور کار قرار داده شده است.
دکتر فرهادی در خصوص ادامه تعطیلی خوابگاه های دانشجویی اظهار  داشت: خوابگاه های دانشجویی تا آخر هفته جاری تعطیل بوده، بازگشایی دوباره خوابگاه ها منوط به دستو وزارت بهداشت خواهد بود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به صحبت های اخیر وزیر محترم بهداشت، در مورد تعطیلی دانشگاه ها، طبق تصمیمات ستاد مرکزی وزارت بهداشت، تمامی کلاس ها در طول هفته جاری، تعطیل خواهند بود.


انتهای پیام/ ۲۰۵۰- ط.ت