عمومی | دانشگاه خاتم

اطلاعیه دانشگاه خاتم در رابطه با ادامه فعالیتهای علمی و آموزشی

اطلاعیه دانشگاه خاتم در رابطه با ادامه فعالیتهای علمی و آموزشی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده در این خصوص، دانشگاه وظیفه خود می‌داند تا جوانب احتیاط جهت حفظ سلامت دانشجویان عزیز ، اساتید و کارکنان را به کار بسته و برنامه‌های آموزشی ترم دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را با کیفیت مناسب برگزار نماید. لذا ترتیبات مربوط به ادامه فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه به شرح زیر اعلام می‌گردد:

بند ۱) با توجه به مشکلات ایجاد شده جهت حضور دانشجویان در کلاس‌ها، تمهیدات لازم جهت جبران کلاس‌های اسفندماه به صورت آموزش الکترونیک و مجازی، کلاس‌های جبرانی در سال جدید و تطویل ترم جاری درحال بررسی، برنامه ریزی و انجام است. جزئیات مربوطه در اطلاعیه‌های معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی اعلام خواهد شد.

بند ۲) در پی در خواستهای مکرر. دفاع از پایان‌نامه دانشجویان ارشد دانشگاه فعلا لغو و توسط دانشگاه اطلاع رسانی خواهد گردید. تعویق جلسات و سایر موارد، از طریق ‌دفتر پژوهش اعلام و هماهنگی لازم جهت برگزاری دفاعیه انجام خواهد شد.

بند ۳) با توجه به مخاطرات مربوط به شیوع بیماری در فضاهای عمومی، بوفه دانشجویی تا پایان اسفندماه ۹۸ تعطیل میباشد همچنین فضاهای داخلی دانشگاه با رعایت ضوابط بهداشتی نظیر ماسک و دستکش البته بصورت نوبتی و حداقل تجمع ، کماکان به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

دانشگاه خاتم