عمومی | دانشگاه فسا

برگزاری آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه فسا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فسا در روز یکشنبه ۴ اسفند آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه فسا با حضور مسئولین شهرستان، اساتید، کارمندان و دانشجویان در تالار شیخ روز بهان دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم جناب آقای دکتر فتح اللهی سرپرست دانشگاه فسا ضمن تقدیر و تشکر از روسای قبل و کسانی که در راه اندازی دانشگاه فسا نقش بسزایی داشتند، بر تحقق اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه بر طبق سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب تاکید نمود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دراین مراسم گفت:وجود دانشگاه برای یک شهر یک سرمایه است که مسئولان میتوانند به عنوان یک اتاق فکر و تربیت نیروی متخصص ایفای نقش کنند.

دکترعلومی یزدی با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران در تولید علم در خاورمیانه مقام اول را دارا میباشد افزود : وزارت علوم در راستای ارتقاء سطح و جایگاه دانشگاهها ، انجام خدمات بهتر علمی و آموزشی، ارتقاء شاخص‌های رتبه بندی دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری آمایشهای بین المللی نموده است ، که دانشگاه فسا به عنوان یک دانشگاه نوپا و چابک توانسته است به عنوان یکی از دانشگاههای آماده نسل چهارم انتخاب شود.

در ادامه مراسم جناب آقای دکتر اژدری ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده دردوران مسئولیت خود، از اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مراسم دکترجمال فتح‌اللهی به عنوان سرپرست دانشگاه فسا منصوب و دکتراژدری از مقام ریاست این دانشگاه تودیع شد.