عمومی | دانشگاه گنبد کاووس

استعلام قیمت خرید مواد اولیه غذایی رستوران دانشگاه گنبد کاووس

استعلام قیمت خرید مواد اولیه غذایی رستوران دانشگاه گنبد کاووس

دانشگاه گنبد کاووس در نظر دارد نسبت به خرید مواد اولیه  مواد غذایی رستوران دانشگاه از طریق استعلام قیمت از اشخاص حقوقی و حقیقی به شرح مواد مشروح مندرج در جداول پیوست اقدام نماید:

تضمین شرکت در استعلام : به ازای هر مواد غذایی مندرج در جداول یادشده ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال نقداً به حساب ۳۱۳۷۰۸۷۲۴۲ بانک تجارت شعبه سه راه فرودگاه (گنبد کاووس) به حساب تمرکز وجوه سپرده  واریز و فیش آن  را به ضمیمه ی اسناد مناقصه ارائه نماید.

محتویات پاکت های پیشنهادی ::

کلیه پیشنهادها باید در ۲ پاکت جداگانه ، از یکدیگر ارائه گردند.

پاکت الف: حاوی فیش واریز وجه نقد

پاکت ب (پاکت قیمت): نامه رسمی ممهور به مهر مناقصه‌گر و با ذکرقیمت پیشنهادی(مدت اعتبار قیمت پیشنهادی ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ به هر برنده می‌باشد)

شرایط عمومی رد پیشنهادها ، ضبط تضمین ، سایر شرایط ):

الف ) پیشنهادی که به صورت مبهم یا مشروط، ناقص ارائه شده باشد.

ب) پیشنهادی که فاقد تضمین شرکت در استعلام باشد.

ج) ضبط تضمین شرکت در استعلام آن تعداد از پیشنهاد دهندگان که در حین بر گزاری استعلام و پس از بازگشایی پاکت های پیشنهاد ، از ادامه شرکت ، صرف نظر نمایند.

د)ضبط  تضمین شرکت در استعلام برنده اول، در صورت ارجاع کار به وی و امتناع برنده یاد شده از ارائه تضمین انجام تعهدات و یا انعقاد قرار داد ظرف مهلت مقرر در این شرایط.

ه)ضبط تضمین شرکت در مناقصه برنده دوم مناقصه در صورت ارجاع کار به وی (عنداللزوم ) و امتناع وی از ارائه تضمین انجام تعهدات و یا انعقاد قرار داد .

مهلت دریافت(دانلود) اسناد: از ۹۸/۱۲/۰۳ لغایت روز پنج شنبه ۹۸/۱۲/۰۸

مهلت تحویل اسناد : تا پایان ساعت اداری ۱۴.۳۰ روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۱۴

زمان بازگشایی و محل بازگشایی پاکت استعلامات:دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه ساعت ۱۰.۳۰ صبح روز شنبه ۹۸/۱۲/۱۷

هرگونه دریافت و تحویل اسناد استعلام بعد از مهلت تعیین شده در سامانه دانشگاه غیر قابل قبول می باشد.

تلفن تماس دانشگاه گنبد کاووس( حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی) ۳۳۲۶۲۱۹۹-۳۳۲۶۲۳۹۹-۰۱۷


* دانلود فایل استعلام اقلام مورد نیاز *