عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

خدمات ایثارگرانه مدافعان سلامت

پزشکان، پرستاران، بهیاران و همه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با تمام توان به ارائه خدمت خالصانه به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ (کرونا) و دیگر بیماران مشغول اند.

مسئول کارگروه اطلاع رسانی عمومی بیماری COVID‏-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد: نگرانی‌ها هیچ تاثیری بر کیفیت و میزان خدمات کارکنان بیمارستان‌ها  و  مراکز خدمات جامع سلامت نداشته است و همه پزشکان و پرستاران و کارکنان، اخلاق مدارانه انجام وظیفه می‌کنند.

دکتر حمید رضا رحیمی خاطر نشان کرد: تمامی مراکز خدمات جامع سلامت، برای ارائه خدمات رسانی به بیماران مشکوک به ویروس کووید -۱۹ (کرونا) در آمادگی کامل هستند و در صورت نیاز به خدمات تخصصی با فرم ارجاع بیمار را به بیمارستان شریعتی ارجاع می دهند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر این ۹ مرکز جامع خدمات سلامت نیز برای ارائه خدمات تا ساعت ۲۱ شب فعال هستند خاطر نشان کرد: افراد در این مراکز بر اساس چک لیست هایی مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت دارا بودن علائم به سطح دو ارجاع داده می شوند.

مسئول کارگروه اطلاع رسانی عمومی بیماری COVID‏-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد  از شهروندان خواست از حضور در بیمارستان دکتر شریعتی که برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است پرهیز کنند و شرایط را برای ارائه خدمات مناسب به بیمارانی که نیازمند به رسیدگی تخصصی هستند مهیا نمایند.

{jcomments on}