عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

راه اندازی دو کلینیک تب و بیماریهای تنفسی در فسا/ بخش مراقبت های ویژه حاد تنفسی بیمارستان بزودی راه اندازی می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: دو مرکز برای مراجعه سرپایی در نظر گرفتیم که پایگاه شماره۵ روبروی هلال احمر بعنوان کلینیک تب و بیماریهای تنفسی بزرگسالان و پایگاه ضمیمه مرکز شماره ۳ واقع در بلوار امامزاده حسن(ع) کلینیک تب و بیماریهای تنفسی کودکان زیر ۱۲ سال می باشد که از امروز ۷ اسفندماه راه اندازی گردید .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر علی اصغر خالقی با بیان اینکه این دو مرکز صبحها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به مراجعین خدمات با تعرفه دولتی ارایه می نمایند، افزود: این اقدام پیشگیرانه به جهت عدم مواجهه بیماران تنفسی با غیرتنفسی در سایر درمانگاهها می باشد .

از همشهریان عزیز استدعا داریم افرادی که علایم جدی همچون نفس تنگی و... دارند به این مراکز مراجعه کنند .

وی ادامه داد: همچنین برای اینکه جانب احتیاط را حفظ کنیم سعی کردیم یکی از بخشهای بیمارستان در محل اورژانس قدیم را بعنوان بخش مراقبت های ویژه حاد تنفسی با امکانات لازم آماده کنیم که در مراحل پایانی است و انشاءالله در روزهای آینده راه اندازی می شود.

خدمات بهداشتی پایگاه شماره ۵ حیدرآباد در پایگاه بهداشتی شماره ۴ واقع در میدان امام حسین(ع) و خدمات بهداشتی پایگاه ضمیمه مرکز شماره ۳ در پایگاه شماره ۶ واقع در خیابان عشایری - مسجد حمزه ارایه می گردد.