عمومی | دانشگاه شیراز

معاونت فرهنگی دانشکده ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه شیراز از موکول شدن رونمایی دو اثر به زمان دیگری خبر داد

معاونت فرهنگی دانشکده ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه شیراز از موکول شدن برنامه رونمایی از دو مجموعه عربی و فارسی که در بزرگداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی سروده شده بود به زمانی دیگر خبر داد.
دکتر موسی عربی درخصوص این برنامه که قرار بود به مناسبت چاپ دو کتاب ''سلیمان السماء'' و ''خاتم سلیمانی'' با حضور مسوولان دانشگاهی و استانی وهمچنین شاعران ایرانی وعربی در تاریخ ۱۰ اسفند برگزار شود؛ گفت: کتاب سلیمان السما ، مجموعه ی سروده ها و متون ادبی شاعران و نویسندگانی است که از سرتاسر جهان عرب از کشورهای لبنان، عراق، سوریه ، یمن والجزائر و... گردآوری شد و بعد از بررسی و داوری زیر نظر خودشان و چند تن از دانشجویان دکتری زبان وادبیات عربی دانشگاه شیراز با همکاری بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس به چاپ رسید.
این عضو هیات علمی دانشگاه شیراز گفت : مجموعه ''خاتم سلیمانی'' نیز توسط آقای دکتر محمد مرادی عضوهیات علمی دانشگاه شیراز جمع آوری و بعد از بررسی و داوری به چاپ رسید. این مجموعه با مقدمه ای از ایشان شامل اشعار شاعرانی ایرانی که در بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی سروده شده است.
دکتر عربی به برگزاری کنگره بین المللی شعر مقاومت در تهران نیز اشاره کرد وگفت : قرار است کنگره شعر بین المللی شعر مقاومت با حضور شاعران وادبای جهان اسلام با محوریت همین کتاب ''سلیمان السماء'' برگزار شود که یک جلسه رونمایی نیز در تهران خواهیم داشت.
جزییات این دو کتاب در برنامه رونمایی که در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد مورد بررسی واشاره قرار خواهد گرفت.