عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

انعقاد توافق نامه احداث دومین خوابگاه دانشجویی خیرساز در دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انعقاد توافق نامه مشارکت در احداث دومین خوابگاه دانشجویی خیرساز توسط حمید محسنی راد خیر اردبیلی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم انعقاد توافق نامه احداث دومین خوابگاه دانشجویی خیرساز در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن معرفی اجمالی دانشگاه، حضور افراد خیر در این دانشگاه را مایه افتخار دانست و گفت: خیرین ارجمند دل در گرو توسعه استان و دانشگاه دارند و برای گسترش فضای دانشگاه و کمک به دانشجویان نیازمند کمک کرده اند.
وی با بیان اینکه بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی در همین راستا با حضور بزرگان شهر و دانشگاه تاسیس شده است، افزود: در ماه های اخیر احداث اولین خوابگاه دانشجویی متاهلی خیرساز توسط مهندس قدرت حاج نوری آغاز شده و این خوابگاه دومین مورد است.
حبیبی تقویت دانشگاه در ابعاد مختلف را در تقویت و توسعه بخش های مختلف استان تاثیرگذار دانست و گفت: تلاش می کنیم مشابه مدرسه سازی، از ظرفیت خیرین در بحث آموزش عالی نیز استفاده کنیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اغلب اساتید این دانشگاه فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور و دنیا هستند، تصریح کرد: با تلاش همکاران رتبه بین المللی دانشگاه نیز در حال ارتقا است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز بهترین ارث برای انسان را اولاد صالح دانست و گفت: احسان در ماه رجب اتفاق بسیار مبارکی است که توسط آقای محسنی راد برای دانشگاه محقق اردبیلی انجام می شود.
وی بهترین باقیات صالحات را معامله با خدا دانست که نتیجه این کار خیر به خود خیر باز خواهد گشت، افزود: امروز نیاز جوانان از جمله اشتغال، ازدواج و مسکن مهمتر از نیاز سایر اقشار است و با رفع این نیازها، قطعا جامعه ای آباد خواهیم داشت.
حمید محسنی راد خیر اردبیلی نیز که مشارکت در احداث دومین خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی را به عهده گرفته است گفت: با همکاری دانشگاه، در حد توان در احداث این خوابگاه دانشجویی مشارکت خواهم داشت.
گفتنی است در ادامه اعضای هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.