عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

برگزاری کارگاه آشنایی با ال ام اس برای اعضای هیات علمی دانشگاه

برگزاری کارگاه آشنایی با ال ام اس برای اعضای هیات علمی دانشگاه


کارگاه آشنایی با سیستم تدریس آنلاین LMS سه شنبه ششم اسفندماه ۹۸، در مجتمع امام خمینی(ره) دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا در بخش هایی از کشور و تعطیلی بخش آموزشی و کلاس های درسی حضوری دانشگاه علم و صنعت ایران، مقرر شده از روز شنبه دهم اسفند ماه تا پایان این ماه کلاس های درسی دانشگاه به صورت آنلاین برگزار شود.
در همین راستا جلسه ای با حضور برخی اعضای هیات رئیسه دانشگاه و از جمله آقایان دکتر صدر مشاور عالی رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و دکتر سیدین معاون اداری و مالی و مدیریت منابع، مدیریت پردیس دانشگاهی و بیش از ۱۱۵ از اعضای هیات علمی روز سه شنبه ششم اسفند ماه ۹۸ در محل مجتمع امام خمینی (ره) برگزار گردید.


در این جلسه دکتر مزینی، معاون فناوری پردیس دانشگاه به همراه خانم درخشنده از کارشناسان این مرکز نحوه شرکت در کلاس های الکترونیکی ( LMS ) را برای حضار تشریح کرده و طرز کار با نرم افزار دسترسی به این کلاس ها را به اطلاع اعضای هیات علمی دانشگاه رساندند. برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پایان بخش این نشست سه ساعته بود.

لازم به ذکر است که این نشست آموزشی روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برای کارشناسان آموزشی دانشگاه و از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵ برای آن دسته از اعضای هیات علمی که امروز در این جلسه حضور نداشته اند، مجددا برگزار خواهد شد.


آلبوم تصاویر

Sapp.ir/iust_iran