عمومی | دانشگاه صنعتی سهند

مصوبات جلسه هماهنگی مسئولین محترم دانشگاههای استان / جلسه هیات رئیسه دانشگاه برای پیشگیری از شیوع کرونا

برای پیشگیری از شیوع کرونا،  در جلسه هماهنگی مسئولین محترم دانشگاههای استان و متعاقب آن در جلسه هیات رئیسه دانشگاه تصمیمات ذیل اتخاذ گردید

۱. به منظور تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه و رفع نگرانی‌های خانواده‌های دانشجویان، فعالیت های آموزشی دانشگاه تا پایان سال جاری تعطیل اعلام می‌گردد. تمدید تقویم آموزشی دانشگاه به منظور پوشش سرفصلهای مصوب دروس، در شورای آموزشی دانشگاه تصمیم‌گیری و متعاقبا اعلام خواهد شد.

۲. راهنمایی رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی بصورت غیرحضوری صورت پذیرد جز در موارد اجتناب ناپذیر که با درخواست دانشجو و موافقت استاد راهنما امکان‌پذیر خواهد بود.
ضمنا، این بازه‌ی زمانی در محاسبه شهریه سنوات اضافی دانشجویان منظور نخواهد شد.

۳. با توجه به لزوم اقدامات بهداشتی و ضد عفونی فضاهای عمومی و مشترک نظیر سلف سرویس‌ها و سراهای دانشجویی، لازم است خوابگاههای دانشجویی تخلیه گردد.

۴. با توجه به تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه و عدم طبخ غذا در دانشگاه، ساعت کار اداری دانشگاه تا ساعت ۱۴:۳۰ تعیین می‌گردد. لازم است همکاران به تغییرات سرویس ایاب و ذهاب که از سوی امور اداری اعلام خواهد شد عنایت داشته باشند.
همچنین به منظور به حداقل رساندن اجتماعات در دانشگاه، به همکاران عزیز توصیه می‌شود از مرخصی استحقاقی خود حداکثر استفاده را بنمایند.