عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

دانشگاه مهرالبرز تعطیل نیست/کلاس های الکترونیکی جایگزین کلاس های حضوری می گردد


در راستای رفاه حال اساتید محترم و دانشجویان گرامی و شرایط ویژه ای که پیش آمده است، براساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی و با توجه به مزیت تحصیل در دانشگاه مجازی و زیرساخت ها و قابلیت های فنی فراهم شده در موسسه آموزش عالی مهرالبرز به استحضار می رساند که اولین کلاس حضوری نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۸ و ۹ اسفندماه به صورت الکترونیکی (مجازی) طبق برنامه زمانبندی کلاس ها و برنامه های آموزشی تفاهم و تنظیم شده، برگزار خواهد شد. دسترسی همه اساتید از طریق پرتال موسسه به آدرس  https://lms.mehralborz.ac.ir/ (پرتال قدیم) برای ورودی های ۹۷ وhttps://auth.mehralborz.ac.ir (پرتال جدید) برای ورودی های ۹۸ فراهم گردیده است.

خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که راس ساعاتی که قبلاً در برنامه هماهنگ شده است کلاس های حضوری به صورت مجازی برگزار شود.

برگزاری کلاس های در منزل و یا محل کار برای همه اساتید امکان پذیر خواهد بود اما در عین حال در موسسه امکانات لازم برای تشکیل کلاس نیز فراهم می باشد چنانچه هر یک از اساتید به هر دلیل علاقه مند به حضور در موسسه باشند انتظار می رود مراتب اعلام، تا هماهنگی لازم بعمل آید.

ضمناً همکاران فنی و آموزشی در ایام برگزاری کلاس های مجازی همچون کلاس حضوری شما را همراهی خواهند داشت.


___________________________________________________________________________________________________________________________________________

اداره آموزش موسسه مهرالبرز به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند :
به منظور رفاه حال دانشجویان محترم و شرایط ویژه ای که در کشور وجود دارد، کلیه کلاس های حضوری طبق برنامه اعلام شده و در ساعت ذکر شده به صورت مجازی توسط اساتید محترم برگزار خواهد شد.
زمان برگزاری کلاس ها: روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۸ و ۹ اسفندماه
جهت دریافت برنامه کلاس ها به فایل پیوست مراجعه نمایید .
جهت دانلود برنامه اولین کلاس حضوری نیمسال دوم ۹۹-۹۸ کلیک کنید

  • پشتیبانی سامانه ثبت نام خدمات آموزشی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • پشتیبانی مالی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • مدیر محترم اداره آموزش : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
روابط عمومی مهرالبرز