عمومی | بنیاد ملی نخبگان

بوت‌کمپ سلامت ایران (Health Up! Boot Camp) برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با هدف اشاعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد خودباوری در جوانان خاصه مستعدان‌برتر برای ورود به عرصه کارآفرینی، پایه‌گذاری روش‌های نوین راه‌‎اندازی کسب‌وکار و تسهیل ارتباط دانش و صنعت، بوت‌کمپ سلامت ایران ( Health Up! Boot Camp ) در دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان برگزار می‌شود.

با توجه به رویکردهای نوین و کاربردی این رویداد کارآفرینی، شرکت‌کنندگان از نحوه ایده‌پردازی تا چگونگی جذب سرمایه‌گذار را به صورت کاربردی آموزش خواهند دید و به صورت تیمی، اقدام به پیشبرد اهداف تجاری خود خواهند کرد.

آموزش‌های بوم کسب‌‎وکار، تبلیغات و برندینگ، تحلیل بازار و رقبا، پایه‌های تحلیل سازمانی بر اساس ایده‌های کسب‌وکار، مباحث حقوقی در کسب‌و‌کار، استراتژی کسب‌و‌کار، تدوین طرح مالی و نحوه جذب سرمایه‌گذار، از مهمترین عناوین کارگاهی این بوت‌کمپ است.

در روز پایانی بوت‌کمپ هلث‌آپ نیز همایش کارآفرینی سلامت استان گلستان با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رویداد، طرح‌های تجاری خود را ارائه خواهند داد.

بوت‌کمپ هلث‌آپ به مدت چهار هفته از ۱ الی ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۹۸ در مجموعه آموزش عالی فلسفی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این بوت‌کمپ علاوه بر جذب سرمایه‌گذار، حمایت‌های مالی و معنوی از سوی برگزارکنندگان و حامیان در قالب اهدای جوایز و خدمات، تخصیص تسهیلات مورد نیاز جهت راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و امکان استقرار در مرکز رشد و حمایت مالی برای تیم‌های برتر جهت تولید محصولات دانش‌بنیان اختصاص می‌یابد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام، به سامانه بنیاد نخبگان استان گلستان مراجعه کنند.