عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نقل از گرامی همچنان پیشتاز و شاگرد اول

وبدا؛ دوهفته نامه فرهنگی، اجتماعی، ‌اقتصادی، سیاسی و ورزشی گرامی با انتشار تیتر" روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنان پیشتاز و شاگرد اول " عملکرد این مجموعه را مثبت و قابل تقدیر ارزیابی کرده است.
به گزارش وبدا؛ در متن این تیتر خبری آمده است؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در خصوص اطلاع رسانی و شفاف سازی اخبار و اطلاعات مهم و تاثیر گذار به مردم همیشه پیشتاز بوده است.
در ادامه این متن خبری آمده است، این روابط عمومی تنها روابط عمومی در بین ادارات و سازمان های دولتی استان است که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر کنفرانس خبری با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و خبرنگاران تشکیل داد. در حالی که دیگر مسئولان روابط عمومی های ادارات و سازمان های استان برای مدیران خود نشست های خبری در دهه خجسته فجر تشکیل ندادند که احسان فروزنده شهرکی مدیر روابط عمومی استانداری استان طی بخشنامه ای در تاریخ ۹۸/۱۱/۵ و در برگ پیوست آن به آنان اجرای ۵ مورد از جمله نشست خبری با اصحاب رسانه، انتشار گزارش عملکرد، ارائه یادداشت در رسانه ها و مطبوعات و سایت ها، انتشار ویژه نامه و برگزاری تور رسانه ای را اعلام و تاکید کرده بود.
بنابراین آیا نباید بنویسیم سید علی درخشان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری و همکاران ایشان در اطلاع رسانی و تعامل و همراهی با اصحاب رسانه های استان بین دیگر روابط عمومی ها همیشه و همچنان پیشتاز و شاگرد اول هستند؟