عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جامعه دانشگاهی برای حضور در انتخابات دوم اسفند

متن بیانیه به این شرح است:

انتخابات به عنوان مظهر اراده ملّی و تجلّی مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود، همواره یکی از درخشان‌ترین ابعاد نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
مشارکت حداکثری مردم در آزمون بزرگ انتخابات، علاوه بر به نمایش گذاشتن اقتدار نظام و حمایت از دستاوردهای آن، لبیک به ندای رهبر بزرگوار و فرزانه انقلاب اسلامی است که انتخابات را عرصه نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی و اعلام وفاداری به آرمان‌های بنیان‌گذار فقید نظام، حضرت امام خمینی (ره) می‌دانند.
بی‌شک حضور مردم در پای صندوق‌های رای، اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن انتخابات است و مشارکت در انتخابات، فارغ از هر سلیقه و گرایش سیاسی، اصلی مهم و مبنایی در انتخابات به شمار می‌رود.
همراه شدن در این آزمون بزرگ و رقم زدن حماسه‌ای دیگر در عرصه مردم‌سالاری دینی، در زمانه‌ای که شرایط منطقه و جهان، دست‌خوش تلاطم و تغییر بسیار است، گام استوار دیگری برای تثبیت اقتدار ملی و حرکت ایران بزرگ به سمت آینده‌ای درخشان‌تر و امیدوارتر خواهد بود.
دانشگاه و دانشگاهیان، به عنوان یکی از ارکان مهم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور و کانون خردورزی و دین‌مداری، همواره در انتخابات نقشی بسزا داشته و مشارکت دانشگاهیان در عرصه‌های مختلف و آزمون‌های مهم کشور، گواهی راستین بر نقش کم‌نظیر این نهاد مهم در رقم زدن آینده‌ای پر اقتدار و پرافتخار برای کشور است.
اینجانب از خانواده بزرگ دانشگاهیان دعوت می‌کنم تا همگام با عموم مردم در این انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند تا با انتخاب فرد اصلح، ضمن ادای دین و وظیفه در تصمیم‌گیری‌های آینده خود سهیم باشیم.
امید است منتخبین مردم به مقوله سلامت، توجه ویژه داشته و همراه و همکار خدمت‌گزاران عرصه سلامت باشند.

انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳


اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید

https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI