عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

دعوت کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی برای حضور پرشور در انتخابات

کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با صدور پیامی از مردم شریف و دانشگاهیان استان اردبیل جهت حضور گسترده در انتخابات دعوت به عمل کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی


انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم (سوره مبارکه رعد آیه ۱۱)

مردم شریف استان و دانشگاهیان ارجمند

بررسی و مرور حوادث و وقایع تاریخ معاصر ایران نشان می­دهد که حضور مردم در صحنه­های مختلف به ویژه انتخابات باطل السحر تمام توطئه­ها و کارشکنی­ها بوده و پیشران اصلی انقلاب اسلامی می باشد. تعابیری ارزشمندی همچون میزان و حق الناس بودن رای مردم در بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بیانگر اعتقاد عمیق نظام به حضور مردم و نقش آنها در تعیین سرنوشت خود است.
امسال در حالی به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم که دشمنان با حدت و شدت بیش از گذشته علیه منافع ملت بزرگ ایران وارد شده و با وضع تحریم­های متعدد و ترور فرمانده مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش دارند تا بین مردم و انقلاب اسلامی فاصله بیاندازند. چنین فضایی در کنار برخی سوء مدیریتی­ها کشور را در موقعیت بسیار مهم و حساسی قرار داده است که حضور حداکثری و گسترده در انتخابات می­تواند کشور از این تهدیدها مصونیت بخشیده و امنیت آن را بیمه کند.
کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی ضمن دعوت از همه علاقمند به عزت و عظت اسلام و ایران و دوست­داران این ملک سلیمانی به شرکت گسترده و حداکثری در انتخابات، از همه مردم شریف استان می­خواهد با انتخاب آگاهانه و فرستادن نمایندگانی کاردان، پاک دست، صادق، ولایت­مدار و شجاع موجبات تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم نمایند.
از خدای متعال می خواهیم که قلب­ها و ذهن­ها را طوری هدایت نمایند تا این انتخابات و خروجی آن به قویتر شدن روزافزون ایران اسلامی و استان عزیزمان اردبیل بیانجامد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی